Hvor mange dager..

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Etter eggløsning, fikk dere positive tester? Forskjell på vanlig, og digital?

Tok en rfsu test 9dpo - negativ
CB+ 12dpo - svaaaak positiv (litt usikker)
CB+ 13dpo - svak positiv (men sterkere enn dagen før).

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Etter eggløsning, fikk dere positive tester? Forskjell på vanlig, og digital?
Noen tester er mer sensitive enn andre, feks rfsu er mer sensitiv en cb. Men alle cb sine skal være like sensitive, enten det er vanlig eller digital. Men den digitale trenger du ikke tyde hvis den blir svaaaak positiv.

Noen som vet hvor raskt etter el man kan teste med de billige testene fra billigtester? (Tror det heter strimler)

Noen tester er mer sensitive enn andre, feks rfsu er mer sensitiv en cb. Men alle cb sine skal være like sensitive, enten det er vanlig eller digital. Men den digitale trenger du ikke tyde hvis den blir svaaaak positiv.

Har du noen erfaring på om cb digital er mindre sensitiv enn strimler?:-)

Har du noen erfaring på om cb digital er mindre sensitiv enn strimler?:-)
Har aldri brukt strimler. Og CB digital brukte jeg 3-5 dager etter ikm de to forrige svangerskapene, begge positive.

Har aldri brukt strimler. Og CB digital brukte jeg 3-5 dager etter ikm de to forrige svangerskapene, begge positive.

Takk for svar:-)

Strimmel, både den supersensitive og de vanlige 11 dager etter EL var negative. 13 dager etter el var den supersensitive negativ og den vanlige hadde.... noe. I dag 14 dager etter el tok jeg en cb (tom for vanlige strimler, og stolte ikke helt på de billige, ebaykjøpte supersensitive, så mannen var på apoteket i går) som ble positiv. Svakt, men positiv. (Ja, for han kjøpte den vanlige, ikke den digitale)

rsfu får man jo kjøpt på rema 100 og kiwi hos meg og koster 69 kr :) Er billigere enn de på apoteket og har hørt at de er mer sensitive :)

rsfu får man jo kjøpt på rema 100 og kiwi hos meg og koster 69 kr :) Er billigere enn de på apoteket og har hørt at de er mer sensitive :)
Jepp de skal slå ut på 20 og cb slår ut på 25, så de skal være litt mer sensitive

Jepp de skal slå ut på 20 og cb slår ut på 25, så de skal være litt mer sensitive

Godt at ikke det alltid er det dyreste som er det billigste :D

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

fikk ikke positiv før i dag 4+2

Grattis! Nå er det "kun" 10 dager til at jeg kan begynne å teste... Heh
Lykke til Helle!! Jeg har ikm 2/6.. Det går sååå sakte;-)

Takk ;) Jeg har ikm 8/6. Det går alt for tregt ja. Masse lykke til til deg også! Måtte det gå denne gang :)
Takk:-) Krysser fingrene for oss<3

Back
Topp