Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen tester er mer sensitive enn andre, feks rfsu er mer sensitiv en cb. Men alle cb sine skal være like sensitive, enten det er vanlig eller digital. Men den digitale trenger du ikke tyde hvis den blir svaaaak positiv.Etter eggløsning, fikk dere positive tester? Forskjell på vanlig, og digital?
Har du noen erfaring på om cb digital er mindre sensitiv enn strimler?Noen tester er mer sensitive enn andre, feks rfsu er mer sensitiv en cb. Men alle cb sine skal være like sensitive, enten det er vanlig eller digital. Men den digitale trenger du ikke tyde hvis den blir svaaaak positiv.
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
Har aldri brukt strimler. Og CB digital brukte jeg 3-5 dager etter ikm de to forrige svangerskapene, begge positive.Har du noen erfaring på om cb digital er mindre sensitiv enn strimler?![]()
Takk for svarHar aldri brukt strimler. Og CB digital brukte jeg 3-5 dager etter ikm de to forrige svangerskapene, begge positive.
Det er forskjellig sensitivitet på de ulike strimlene også - kommer an på merket.Takk for svar![]()
Jepp de skal slå ut på 20 og cb slår ut på 25, så de skal være litt mer sensitiversfu får man jo kjøpt på rema 100 og kiwi hos meg og koster 69 krEr billigere enn de på apoteket og har hørt at de er mer sensitive
![]()
Jepp de skal slå ut på 20 og cb slår ut på 25, så de skal være litt mer sensitive
Grattis! Nå er det "kun" 10 dager til at jeg kan begynne å teste... Hehfikk ikke positiv før i dag 4+2
fikk negativ på ikm på lørdag.. jeg ønsker deg lykketilGrattis! Nå er det "kun" 10 dager til at jeg kan begynne å teste... Heh
Lykke til Helle!! Jeg har ikm 2/6.. Det går sååå sakte;-)Grattis! Nå er det "kun" 10 dager til at jeg kan begynne å teste... Heh
TakkLykke til Helle!! Jeg har ikm 2/6.. Det går sååå sakte;-)
TakkTakkJeg har ikm 8/6. Det går alt for tregt ja. Masse lykke til til deg også! Måtte det gå denne gang
![]()
Hva vil det si?Fins jo tester som har sensitivitet på 10 også. Noen strimler og doc morris![]()