Hvor mange dager jobber man i uke/måned når man jobber 60%?

• Trådstarter Trådstarter Snorkfrøken
  • Opprettet Opprettet
S

Snorkfrøken

Guest
Jeg tror jeg vil opp i stilling til høsten.
Noen som vet hvor mange dager man jobber på 60%?

Tre dager. Hver dag er 20% av en 100% stilling. ;)

At jeg ikke har tenkt på det slik :) er så vant med å tenke timer jeg ;)
Tusen takk!

Jeg tror jeg vil opp i stilling til høsten.
Noen som vet hvor mange dager man jobber på 60%?
jeg jobber 50% i todelt turnus og 3 hver helg - 2-3 dager i uken :) så det kommer jo an på antall timer og sånn også.. en arbeidsuke for meg er ikke 37,5 timer - det er litt mindre når man har turnus :)

jeg jobber 50% i todelt turnus og 3 hver helg - 2-3 dager i uken :) så det kommer jo an på antall timer og sånn også.. en arbeidsuke for meg er ikke 37,5 timer - det er litt mindre når man har turnus :)

Ja jeg jobber turnus jeg også, men nav vil ha dager. Så jeg regner dager hos nav og timer hos arbeidsgiver :)
Nå skal jeg øke opp litt i prosent, så jeg må igjen tenke nav :p Hihi

For å kunne svare deg nøyaktig på dette, må vi få antall timer pr uke og lengden på vakten . Ser noen over sier det så lett at det er 3 dager i uken, men det kan fort bli litt feil ....
Jeg jobber turnus,35,5 timer i snitt pr uke, vaktene lengde er på 8 timer. 20% av 35,5 timer er 7,1 time, altså mindre enn en vakt i uken....

Ja jeg jobber turnus jeg også, men nav vil ha dager. Så jeg regner dager hos nav og timer hos arbeidsgiver :)
Nå skal jeg øke opp litt i prosent, så jeg må igjen tenke nav :p Hihi

Jeg tok utgangspkt i at du hadde dagjobb siden du ville ha det i dager. ;) Tre er iallefall riktig hvis du regner at en arbeidsuke er på fem dager, 60% av arbeidsuka er da 3 dager. ;)

Back
Topp