Hvor mange dager igjen til 12+0

40 dager
 
(6uker) 44 dager igjen, er jo en evighet til jo :bored: :p
 
39 ❤️
 
56 :p
Så leenge..
 
40 dager! Håper alt går bra fram til da!
 
Ikke for å legge en demper på stemninga, men legen min sa at det er 12 fullgåtte uker som er den magiske grensa, altså 13+0, altså det som kalles uke 12 i norsk helsevesen :) Norsk helsevesen regner i fullgåtte uker i motsetning til mange apper.
 
Ikke for å legge en demper på stemninga, men legen min sa at det er 12 fullgåtte uker som er den magiske grensa, altså 13+0, altså det som kalles uke 12 i norsk helsevesen :) Norsk helsevesen regner i fullgåtte uker i motsetning til mange apper.

Eksempel: i uke 1, dag 3 er man 0+3. Når man er dag 3 i uke 6 er man 5+3. Første tallet er altså fullgåtte uker, +3 indikerer hvor langt man har kommet i den neste uka.

Har lastet ned nedtallingsapp for moro skyld :happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181007-195731_Countdown Time.jpg
    Screenshot_20181007-195731_Countdown Time.jpg
    362,5 KB · Visninger: 23
50 dager til! Føles så lenge...
 
63(!)
Edit; eller 57 da... som jeg egentlig prøvde å skrive! [emoji85]
 
Last edited:
Eksempel: i uke 1, dag 3 er man 0+3. Når man er dag 3 i uke 6 er man 5+3. Første tallet er altså fullgåtte uker, +3 indikerer hvor langt man har kommet i den neste uka.

Har lastet ned nedtallingsapp for moro skyld :happy:
Ja, det er sånn de fleste apper teller, men norsk helsevesen sier du er i uke 5 når du er 5+3 fordi du kun har 5 fullgåtte uker. Fikk det nettopp bekreftet av sykehuset her også da jeg må ha fullgåtte 12 uker for å ta tidlig ul (for å se det de skal se) og det er når jeg er i 13+0.

Bare flisespikkeri altså, og uansett er man jo aldri helt sikker :)

Lykke til alle sammen. Teller ned her også.
 
Back
Topp