hvor mange dager i dyreparken?

lille olle bolle

Glad i forumet
hei hei:) vi skal på sommerferie til dyreparken,så det jeg lurer på er hvor lang tid vi trenger der? barna er da 3,4 og 6 år.har ikke vært der før:)

De sier hvertfall at hvis man skal være der 3 dager eller mer så lønner det seg med årskort. Vi bor ikke langt fra, og vet at man må nok ha noen dager for å få med seg alt. Men nå spørs det jo da om dere vet at det er noe dere absolutt ikke gidder se. For er jo gjerne litt avstander å gå. Og Kutoppen ligger jo opp en lang bakke, så hvis barna vil gå selv, så kan det jo fort gå litt tid bare det. Og det er jo mye å se på mellom hvert stoppested også. Hvis Dyreparken er det som er formålet med ferien og få sett alt så ville jeg ha satt ha min. 3 dager. Er jo et badeland der også. Men det er egen inngang.

2-3 dager kanskje? Så får dere litt tid til å se på alt, og slipper å forte dere gjennom for å få sett alt. Nå har det jo dessuten kommet badeland der også, som er utbygd ( tror jeg). Har ikke sett badelandet etter det har blitt bygd og delt i to "parker", så er ikke sikker på hvor stort osv. det er. Hadde tenkt 2-3 dager hvis jeg hadde 3 barn i den aldersgruppa i hvert fall :) Mye deiligere å slippe å farte rundt i den parken, den er ganske stor.. Og når man først er der vil man jo se alt.

Vi var der i fjor sommer, og da var vi i 3 dager. Syns det var veldig greit! 
Da var vi i dyreparken 2 av dagene og badeland en dag.
Så ville anbefalt 3 dager, så får dere tid til å se alt i stedet for å stresse dere igjennom på 1 dag :)

Da vi var der så hadde vi tre dager. To i parken og en dag i badeland. Vi trengte såpass med tid, altså. Mini var nesten tre da vi var der.

du får nå 3 dagers kombibillett til prisen av to dager. Kjekt tilbud. Vi hadde det i fjor da vi var der med toåringen og det var helt perfekt. Mistet en halv dag pga uvær og da manglet vi å få se et par ting.

Vi var der i fjor med en på 5 år og en på 1 år. Hadde i utgangspunktet kjøpt 2 dager, men oppgraderte til 3 for å ha tid til se alt vi ville se uten å stresse. Brukte da 1/2 dag i badelandet.

tusen takk for svar alle sammen! da blir det 3 dager på oss.tenker at vi kjøper kombibillett, så kan vi bade og trakke som det passer oss:)

Back
Topp