Hvor mange dager har du igjen?

dumidalia

Gift med forumet
Ja, som overskriften sier, hvor mange dager har du igjen til terminen din? Vi begynner å nærme oss med stormskritt, mange er snart høygravide!

75 dager har jeg igjen:) Men har så stor mage at mange på jobb har begynt å spørre om ikke jeg skal ut i permisjon snart.. Men jeg skal IKKE det!!!! Hihi.. Bare en måned til ferie da;)

Ja, kanskje jeg skulle svare selv også?
Jeg har 55 dager igjen til termin, 12. januar.
Mange som synes jeg har så stor mage også, ligger helt øverst på det grønne feltet på SF-mål, men jeg tenker at det er en sånn greie folk sier...

Ja, kanskje jeg skulle svare selv også?
Jeg har 55 dager igjen til termin, 12. januar.
Mange som synes jeg har så stor mage også, ligger helt øverst på det grønne feltet på SF-mål, men jeg tenker at det er en sånn greie folk sier...
Er nok kaanskje noe i det også.. Jeg ligger et stykke over det grønne feltet - en til tre ruter - alt etter om det er målt tidlig eller sent i den uka det gjelder.. Har en mage som er 5 "uker" større enn med storesøster, altså det målet jeg hadde i uke 27 nå hadde jeg i uke 32 med henne.. Men når man nærmer seg termin så sier vel alle at man har stor mage med mindre den er påfallende liten ;)

Jeg har 71 dager igjen. Her blir folk overrasket når je g forteller hvor langt jeg er å vei for jeg har liten mage. Ligger nesten nederst på det grønne feltet, men syns dog selv den er stor nok :-)

47 dager igjen.
Har hele tiden sagt at jeg vil det skal bli januarbarn.Men nå begynner det å bli så tungt at de praktiske gode grunnene for januarbarn har forsvunnet hehe

Har 57 dager igjen. Har også så liten mage at når folk spør hvor langt jeg er på vei. Så tror de meg ikke helt. Får bare høre at jeg er jo så liten at de trodde jeg kun var 3-4 måneder på vei

Har vel 54 dager igjen . Håper de går like fort som tiden har gjort til nå

:) 48 dagar kvar...

Er høygravid på torsdag så da blir det vel 44 dager eller noe sånt?

Jeg har 68 dager igjen til termin! Tiden går altfor fort nesten!

72 dager igjen! Føles uendelig lenge, værtfall når jeg ser at noen av dere bare har rundt 40 dager igjenn :P MEn nå har jo ikke jeg termin før i slutten av Januar da.

Jeg har 67 dager igjen :)

10 uker igjen i morgen så da blir det vel 71 dager igjen da ? :D

Back
Topp