Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok Testet du noe før du fikk den positive?2 dager før det jeg tror var ikm. 12 dpo.
Nei. Testet først den dagen. Da fikk jeg positivt på midt på dagen urin også. Utslag på digital 11dpoOk Testet du noe før du fikk den positive?
Oki, takk for svar!Nei. Testet først den dagen. Da fikk jeg positivt på midt på dagen urin også. Utslag på digital 11dpo
Nei nei nå tullet jeg fælt. 13Nei 12 seff
Hehe;-) Jeg tror jeg er sånn ca 11 dpo idag, ingen utslag..Nei nei nå tullet jeg fælt. 13
Jeg kjenner håpet, forsvinner littTestet veldig svakt positivt om ettermiddagen 9 dpo. Fikk enda sterkere strek om morgenen 10 dpo
Jeg tester også med billigsteimmel! Men den er veldig hvit...! Men det er fremdeles ca 4 dager til IKMJeg hadde noen ebay strimmeltester liggende som jeg prøvde å teste med fra 10 dpo, uten den minste antydning til strek. Tidligere har jeg alltid fått svak positiv rundt 10-11 dpo, med (strimme)ltestene fra bt og cb. Prøvde en digital 13 dpo og den viste "gravid", selv om ebay testen var like blendahvit som tidligere. 3 dager over ikm ble strimmeltesten positiv! Ebay-møkk
Jeg kjenner håpet, forsvinner litt
Takk<3Jeg testet positiv på digital clear blue på 10 dpo på kvelden. Det sto 1-2 uker siden befruktning, altså2-3 uker på vei. Bare en uke senere sto det 3+. Altså +5 uker, selv om jeg bare var 4+2. Så tror det har med hvor mye hcg en har. Sist hadde jeg hyperemesis med overproduksjon av hcg. Kanskje derfor min viste så mye så tidlig. Lykke til! Håper du kommer inn her =)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det er godt å høre Håper, håper!!!Fikk først positiv test på ikm dagen! Dvs 14 DPO før det testet jeg 11 dpo med negativ test!