hvor mange bursdagsfeiringer??

Tutta

Elsker forumet
hvor mange feiringer, hvem er invitert og hvor feires det bursdager henn for de søte små da dere???[:D]

jadda, her er vi oppe i 4 stk.. herremin.. Tuva tror hun har bursdag en uke i strekk.[:)]
det vanlige er vel 2 feiringer pga lite hus. og så en xtra restepartydag med venner og småttisser som vi ellers er mye sammen med[:)] er ikke heelt begynt med barnebursdag, tenker vi venter litt med det, men har gode venner med små unger og det er liksom en vane oss mellom at vi har en samling i forbindelse med noens bursdag, sånn er det uanz hvem av oss som har dag.
men i år ble det altså 4 feiringer. min mor bor et stykke unna, så hun (og kjæresten) skulle forbi hit litt tilfeldig og ville stoppe en dag og feire snuppa, så da ble det litt kaffikos og gaver fra de og mine søstrer onsdag.. så dro vi på helgetur til pappa og de i helgen og da tok vi feiringa der med min familie, litt kjekt siden jeg har besteforeldre som ikke alltid orker å komme hit..så er det i dag duket for den "skikkelige" feiringa her hjemme med hele svigerfamilien min (svigerinne, mann og 3 barn, svigers, farmora til sambo og fadderen til tuva), mens det i morgen blir kakefest rett etter jobb med 3-4 vennepar med barn.. PHU!

har virkelig lyst å invitere alt på en gang, men har ikke plass. da blir vi ALT for mange hvis alle kommer, å det går ikke. veldig greit å dele i 2, eneste er jo at familiene ikke treffes så ofte, litt kjedelig da. men sambo har foreldrene, søster og svigerbror med 3 barn, en tante og onkel som (visstnok) alltid er med på barnebursdagene (dukker opp uanz..), farmora si og bestekompissen som er fadder. da er vi oppe i 11 gjester allerede. så har vi min familie, pappa og stemor, tante og onkel (faddrer), bestemor og bestefar og er mine småsøsken hjemme blir det 2 ekstra og mine kusiner (som blir litt dadda for snuppa) som er 2 stk. dvs, ca 10 stk. nå ser jeg bort fra mormor, mamma, stefar, 3 søstre til og 2 tantebarn av meg som bor lengre vekke men finner ut at de av og til vil dukke opp... så her snakker vi mange..[:)] 

Ble feiring fredag med ei venninne med jevngammelt barn + svigermor senere på dagen. Søndag var det familieselskap. på Lørdag blir det feiring hos tante og onkel til sambo med familie.

Det ideele føler jeg er to dager. men av ulike årsaker blir det dratt ut. Til frøknas store glede![:)]

Ble ett selskap i år. Vi skulle selge leiligheten på dette tidspunktet, så ville ikke dra in en skokk med unger med sjokoladekake-fingre her da[:D]
Vi feiret familieselskap hos mamma og pappa på hvaler. Skulle vi hatt det her måtte vi tatt familien i 2 omganger.

Nå har vi kjøpt oss noe større, så neste år blir det andre boller, da feirer vi hjemme hos oss selv, og da blir det nok 1 med familie og 1 med barn+foreldre.

Back
Topp