Hvor mange brusbokser pr person

Kengu

Forumet er livet
VIP
Til konfirmasjon? Vi kommer til å ha bokser istedenfor flasker grunnet corona, men hvor mange beregner man pr person?

Til konfirmasjon? Vi kommer til å ha bokser istedenfor flasker grunnet corona, men hvor mange beregner man pr person?
Kommer litt an på hvor lenge dere har planer om å være samlet? Ville tenkt 2-3 bokser om man skal være der noen timer.

Jeg liker ikke å ha for lite, så jeg ville sikkert estimert litt for mye :p Hvis det er både middag, dessert og kake/kaffe, ville jeg tenkt to til middag, en til dessert og en til kake og kaffe. Dvs. fire.

Tenker at det holder å regne 2-3 pr person jeg. Er jo ikke alle som liker å drikke så mye brus og foretrekker vann og kaffe. Ville evnt kjøpt sånne taffelvann i boks som de har på rema med kullsyre :-)

Ville beregnet 3-4 (1 liter) om det er middag, dessert og kaker. Bedre å ha litt for mye :p

Jeg ville tenkt 3 bokser per pers da jeg ikke liker å stresse med at det blir for lite, og fordi boksene fint lar seg ta med hjem. Egentlig mer styr med store brusflasker hvor flere står igjen halvfulle sånn sett. Så dere får sikkert brukt det som blir til overs hjemme også. :)

Jeg liker ikke å ha for lite, så jeg ville sikkert estimert litt for mye :p Hvis det er både middag, dessert og kake/kaffe, ville jeg tenkt to til middag, en til dessert og en til kake og kaffe. Dvs. fire.
Nei for lite tar vi ikke sjansen på , mannen mente 3 å jeg 4 , derfor måtte jeg spørre hva ansre mener. Det er jo noen timer det er snakk om, jeg hadde blitt skikkelig flau om vi hadde hatt for lite

Nei for lite tar vi ikke sjansen på , mannen mente 3 å jeg 4 , derfor måtte jeg spørre hva ansre mener. Det er jo noen timer det er snakk om, jeg hadde blitt skikkelig flau om vi hadde hatt for lite
Hadde tenkt 3-4 stk jeg også hvis det bare er brusboks. Hvis det er Farrisboks e.l., så går det gjerne en del av det. Kommer også an på meny og varighet på selskapet.

Jeg har alltid beregnet i snitt 3 per pers, da har jeg ikke tatt høyde for alder. Da har vi alltid hatt mye til overs. Har også satt frem vann til middagen, folk foretrekker gjerne vann da opplever jeg :)

Jeg ville vært på den sikre siden og tenkt 4. Blir det for mye så går det fint an å gi vekk, eller så har man brus for noen helger fremover :P

Vi bruker å beregne 3 per pers til familie bursdager hvor vi har middag og kake. Bruker å ha igjen en del. Mange drikker kun 1 til middag også tar de kaffe til kake.

Om man avtaler med butikken på forhånd så kan man levere tilbake det som er tilovers...det gjorde vi når vi hadde bryllup...butikksjefen sa vi bare skulle ta masse så vi var sikker på at det var nok:happy:

Takk for svar :)

vann kommer vi selvsagt til å ha ved siden av, samme med saft siden noen vil ha det også.
Satser på 4 bokser pr person og så ha litt ekstra i tilfelle , er mange tenåringer der som sikkert vil drikke en del og har vi noe til overs så kan de drikkes senere:)

Jeg beregner 3 per person, og det har alltid vært mye til overs. Vi har i tillegg hatt vann, kaffe og te på bordene. Ikke konfirmasjon men selskap som dåp og bursdager. Det er alltid noen som drikker mye og noen som ikke drikker brus i det hele tatt.

Jeg bare kjøpte en haug jeg :hungover:
To brett Pepsi Max, to brett med variert fra coca cola og fem, seks 6pakk med kullsyrevann + noen munkholm.
Hadde igjen en del, men det er borte nå :hilarious:
Vi var noenogtretti..

Back
Topp