Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer litt an på hvor lenge dere har planer om å være samlet? Ville tenkt 2-3 bokser om man skal være der noen timer.Til konfirmasjon? Vi kommer til å ha bokser istedenfor flasker grunnet corona, men hvor mange beregner man pr person?
Nei for lite tar vi ikke sjansen på , mannen mente 3 å jeg 4 , derfor måtte jeg spørre hva ansre mener. Det er jo noen timer det er snakk om, jeg hadde blitt skikkelig flau om vi hadde hatt for liteJeg liker ikke å ha for lite, så jeg ville sikkert estimert litt for myeHvis det er både middag, dessert og kake/kaffe, ville jeg tenkt to til middag, en til dessert og en til kake og kaffe. Dvs. fire.
Hadde tenkt 3-4 stk jeg også hvis det bare er brusboks. Hvis det er Farrisboks e.l., så går det gjerne en del av det. Kommer også an på meny og varighet på selskapet.Nei for lite tar vi ikke sjansen på , mannen mente 3 å jeg 4 , derfor måtte jeg spørre hva ansre mener. Det er jo noen timer det er snakk om, jeg hadde blitt skikkelig flau om vi hadde hatt for lite
Jeg har alltid beregnet i snitt 3 per pers, da har jeg ikke tatt høyde for alder. Da har vi alltid hatt mye til overs. Har også satt frem vann til middagen, folk foretrekker gjerne vann da opplever jegNei for lite tar vi ikke sjansen på , mannen mente 3 å jeg 4 , derfor måtte jeg spørre hva ansre mener. Det er jo noen timer det er snakk om, jeg hadde blitt skikkelig flau om vi hadde hatt for lite
Nei for lite tar vi ikke sjansen på , mannen mente 3 å jeg 4 , derfor måtte jeg spørre hva ansre mener. Det er jo noen timer det er snakk om, jeg hadde blitt skikkelig flau om vi hadde hatt for lite