hvor mange bruker

Finnsikkemer

Forumet er livet
gravid bilbelte dingsen.. kom på det her om dagen.. hmm.. magen min har jo blitt den kula alt.. kanskje lurt???

Har ikke sånt en gang, brukte ikke sist gang heller. Etterhvert kommer jo magen og babyen høyere opp, og det har el ikke noen dokumentert effekt? Etterhvert som magen vokser, er det jo eltepå tvers som vil klemme mest på babyen ved en evt kollisjon?

aner ikke jeg :S

Tenkte at jeg skulle bruke det, fordi jeg får låne av ei venninne.
Men jeg trodde jo at det var mer sikkert med et slikt belte.

Jeg brukte den til begge mine, syns den var kjempe god :) Mulig den ikke hjelper i kollisjon, men den tar bort mye av trykket på magen av belte. De blir jo stramt til slutt når kula vokser seg stor :)

Har også hørt at det er ikke noe forskning som viser at det øker sikkerheten, men hjelper nok mest mot komforten. Så enn så lenge trenger jeg ikke det. :)

Begynte å bruke det da livmora kom over beinet. Ca 10-11 uker. Syns bilbeltet er ekkelt når det strammer over kulen, iallefall når jeg skal kjøre langt.

Jeg fikk låne sist.. men det endte opp med att jeg satt på den i 6 mnd.. så var ikke flink til å bruke den.

Jeg er 14+1 har kjøpt og bruker det:) men viste ikke at det kanskje ikke var noe sikrere! Har egentlig ikke særlig mage heller,men synes det er behagelig uansett

Back
Topp