Hvor mange bleier?

Cammis

Betatt av forumet
Driver å gjør i stand stelleplassen til junior. Har satt frem det aller meste, men kom til å tenke på en ting, hvor mange bleier må man regne med går per dag?

Har uansett tenkt å kjøpe et lite lager å ha i en skuff, men skal også sette frem noe i en fin eske på kommoden som fylles på etter hvert.
Er førstegangs, så har ikke peiling :P

Spm 2: Hvor lenge bruker babyen bleie i str 1?

Er førstegangs så har ingen anelse :P
Jeg har bleiekake og noen bleier jeg har fått gratis i butikker, så har vel 3-4 bleiepakker tilsammen av Libero og Pampers. Jeg satser på at det holder til å begynne med :P

Kikka på bleier butikken i går, men endte med å ikke kjøpe. Det kommer jo an på størrelsen på barnet hvilken str en skal bruke ser det ut som. Dumt å bli stående med masse en ikke får bruk for. Vi har bare de som har kommet i gratispakkene, så tror mannen får gå på butikken før vi drar hjem fra sykehuset :) Er førstegangs så har ikke peiling på antall ;)

Antall husker jeg ikke:-p men holder vell om du har en pakke:-) butikkene har jo åpent når du kommer hjem også:-) desuten kan det være lurt å ikke kjøpe for mye av et merke itilfelle dere ikke liker de eller at babyen reagerer på dem:-)

Jeg har kjøpt Libero bleier siden jeg har best erfaring med de.
Har hamstra inn litt, siden jeg bor ett stykke fra butikken. Går med noen bleier de første ukene.
Handler på Kiwi der jeg får hver 4.pakke gratis. Så jeg tror jeg har 8 pakker liggende på boden. Bare 2 stk i str.1 og resten i str.2. Siden det var str.2 vi brukte mest på våre to gutter når de var babyer. Vokser fort i fra str.1.
Så må man bare prøve seg fram hva slags merke man liker best og velge str ut i fra vekta oppover. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Med nr 1 brukte vi kun 1'r bleier som vi fikk i prøvepakkene . Begynte rett på nr 2 . Og husker ikke hvor mye bleier det gikk , men går mer når dem er små enn når dem er slik som første min er nå ( 1,5 ) .

Okay, har en del 1'er bleier. (kjøpte en pakke selv, og fått litt i gratispakkene) så da tror jeg skal kjøpe inn litt i str 2. Jeg tror nok jeg får en stor gutt, så han glir sikkert rett inn i nr 2 uansett :)

Er førstegangs, så aner ikke! Kjøpte 2 pakker med størrelse 1 og 1 pakke med størrelse 2. Også har jeg de som er i gratis pakkene.. Får heller supplere etterhvert ;)

Har en liten kurv, mest 2'er og en del 1'er. Har butikk 1 min unna hjemme, så blir nok ikke noe problem :) Har litt av pampers og resten libero. :)

Jeg har en pakke pampers str 1 siden det var pampers som fungerte beste på storebror. Gikk veldig fort opp på str 2 og har jo ingen garanti for at det er pampers som fungerer best også på gutt nummer to, så her kjøper jeg heller etter behov i begynnelsen. Vi fikk masse bleiepakker i de minste str i "grautgaver" sist, men endte med å gi de fleste bort da ungen vokste alt for fort til at vi fikk brukt halvparten..... :-p

har en pakke 1er bleie og en gratispakkebleier med 1og 2er bleier. holder etpar dager det :p må uansett i butikken etterhvert ;) husker ikke hvor lenge de andre brukte 1 er bleier, men kan bruke 5-9 bleier om dagen... varierer litt :)

Her har vi hamstret flere pakker i både str. 1, 2 og 3. Storebror var 3910 gram og 52,5 cm. når han ble født og vi brukte str. 1 ganske lenge tror jeg. Når det gjelder antall bleier kan jo det variere veldig, men jeg vil tro man bruker minst 5 om dagen, og sannsynligvis flere.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp