Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Én pakke Libero størrelse 2, og så har vi to pakker av Rema1000 i størrelse 2. Og de fra Apotek 1 sin babypakke. Tror ikke vi får brukt for størrelse 1 [emoji12]
Jeg har foreløpig bare en Rema1000 nr 2 pakke i hus. Tenker å kjøpe en eller to pakker med Libero nr 1, men kan godt vente til vi er på vei hjem fra sykehuset. Sist gang tror jeg vi brukte str 1 i ca 3 uker, og så str 2 i en evighet [emoji14]
Har en del bleier fra babypakkene. Kjøper nok også inn en del rema 1000 bleier i str 2 før termin. Bruker bare rema bleier til lillesøster på snart 2, så fortsetter nok med de [emoji4]
Vi har 10 brettebleier, 6 formsydde og 4 ullbukser til nyfødt. Har 12 aio bleier i ekstra liten nyfødtstørrelse også. Så har jeg ikke helt oversikt på hva jeg har i større størrelser etterhvert. Kommer ikke til å ha noen engangsbleie hjemme, men bruker det nok når vi ligger på sykehuset. Da bruker vi de vi får der.