Hvor mange bleier har dere?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Hvor mange bleier har dere kjøpt inn før babyen er født? Størrelse?

Har kjøpt inn 1 pk Libero touch nr 1, og to av nr 2. Har i tillegg det som jeg har fått i babypakker.

Ikke kjøpt noe enda, tenker å prøve de i babypakkene og de jeg fikk i bleiekaken før jeg bestemmer meg for hvilken jeg liker best :)

Sent from my XT1572 using BV Forum mobile app

Har kjøpt en pakke libero newborn i str 1 og 2. Skal hente pakken til Rema snart, og der følger det vel også med bleier

Én pakke Libero størrelse 2, og så har vi to pakker av Rema1000 i størrelse 2. Og de fra Apotek 1 sin babypakke. Tror ikke vi får brukt for størrelse 1 [emoji12]

Jeg har foreløpig bare en Rema1000 nr 2 pakke i hus. Tenker å kjøpe en eller to pakker med Libero nr 1, men kan godt vente til vi er på vei hjem fra sykehuset. Sist gang tror jeg vi brukte str 1 i ca 3 uker, og så str 2 i en evighet [emoji14]

Jeg har kjøpt 1 pakke av Libero touch 1 og 2 (i tillegg til de jeg har fått i babypakkene :) )

Har også de jeg fikk i babypakkene(Rema og Apotek1), så prøver de først [emoji4]

Har en del bleier fra babypakkene. Kjøper nok også inn en del rema 1000 bleier i str 2 før termin. Bruker bare rema bleier til lillesøster på snart 2, så fortsetter nok med de [emoji4]

Prøver ut de vi fikk fra gratispakkene og i bleiekake før vi kjøper inn mer :)

Har de fra apoteket og rema sin babypakke og også kjøpt en ekstra pakke med str. 2 fra rema [emoji4]

Har ikke kjøpt en eneste bleie enda, har bare de som fulgte med apotekpakken.. kommer nok til å kjøpe en libero str 1 når det nærmer seg[emoji4]

Vi har 10 brettebleier, 6 formsydde og 4 ullbukser til nyfødt. Har 12 aio bleier i ekstra liten nyfødtstørrelse også. Så har jeg ikke helt oversikt på hva jeg har i større størrelser etterhvert. Kommer ikke til å ha noen engangsbleie hjemme, men bruker det nok når vi ligger på sykehuset. Da bruker vi de vi får der.

En pakke str 1 og en pakke str 2. Kjøper mer når babyen er født :)

Da har jeg en pakke str. 1-2 og to pakker str. 2. Det skal vist være nok for 2-6 kg, så håper det blir nok for den første uka (ukene).

Bare de jeg har fått i babyboksene fra KIWI. Kjøper nok av bleier fra før av, så jeg skal nok ut og kjøpe inn til begge barna etter fødsel uansett. :-)

Har en pakke med str 1 og fått en gratis pakke i str 2 starter med det så får heller kjøpe inn når man trenger.

Back
Topp