Hvor mange bleier beregner du pr barn pr dag?

lykkeT

Forumet er livet
Julibarna2014
Febbisbebbis'18
Hvis du skulle tatt med bleier på ferie, hvor mange bleier ville du tenkt at barnet ditt trenger pr dag?

Hvor gammelt er barnet? Ville tatt med endel fler, i varmen blir ofte avføringen annerledes også. Ofte litt tynnere :)

Til min lille på 5mnd ville jeg regnet 8 hver dag + at jeg alltid tar noen ekstra :)

Kommer an på alderen på barnet, mindre babyer trenger flere både dag of natt. Men en på morgenen, en til lunsj, en på ettermiddagen og en til kvelds og en til bæsj utenom. Altså 5.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er barnet 1 år +... Ville jeg satset på kanskje 5-6 pr dag? Også kjekt å ha med noen ekstra i tillegg :)

Vi var borte 8 dager med en på 11 mnd. Hadde med 70 bleier (eg liker å ha litt for mye framfor litt for lite). Hadde med ca 25 hjem igjen.

I sommer beregnet vi 5 pr dag til han som var 20-21 mnd, og tokk med 5 ekstra i tillegg

Hvis det er varmt dit dere skal, blir det antagelig mer våte bleier pga mer drikke. Og evt diaré. Spørs også litt på alder. Men ville regnet 7-8 pr dag. Min erfaring i varmen :-)

I sommer da hun var 4 mnd regnet jeg 5 bleier per dag

Vi kom hjem fra syden i dag, hadde beregnet 6 bleier pr. døgn. Gikk ikke tom. Han er 15 måneder :)

Til min på to hadde jeg regnet minst 8 hver dag. Og sikkert en ekstra pakke om det ikke var mulig å få kjøpt bleier

0-4 mnd, 12-15 per dag, 4-8 mnd, 5-7 per dag ;) Er i hvert fall det som går her i huset :)

Tror jeg ville tatt i og beregnet 8-10 tilfelle reisesyke til et barn på mellom 1-2

Back
Topp