Hvor mange ble gravide på "første" forsøk? *litt inspirert*

*Carine*

Elsker forumet
Ja det lurer jeg på. Hvor mange ble gravide med det samme man begynte prøve/uten at man begynte prøve?

etter spontanaborten i mars, tok det 2 mnd og spira satt igjen [:D]

Ble gravid på første forsøk.. eller det vil si før første forsøk.. Tok ut spiral.. Tenkte vi kunne safe oss til sommerne, men det gikk ikke.. Men veldig takknemmelig for at vi blir gravide så fort![:)]

Ble gravid på første eggløsninga [:)]

Ehhh... som gammel sliter så vil jeg nok si at du hadde litt få alternativer her oppe... Her brukte vi seks år liksom [;)][;)][;)]

denne gangen klaffa det med en gang[:D] hadde ikke trodd det sku gjøre det siden vi brukte 4 mnd sist gang..

Ble gravid mens jeg ammet, og ikke har fått igjen mensen. Så vil jo si 1. "forsøk" [;)] Men med eldste gikk det 13 mnd, og litt fortere med neste, så jeg ble veldig overrasket!!!

Altfor få alternativer [:D]
40 PP her
Men vi sprenger nok de fleste avstemminger...
(besøk fra okt 2010 forum)

Jeg ble med en gang, 1. pp. Mista. Ble gravid igjen 1.pp. (mista)
Mista mensen i noen mnd. Så fort jeg fikk tilbake tr så begynte vi å prøve igjen, satt på 1. pp da også gitt ^^

Rekker opp hånden.
Ble gravid på første forsøk. Hadde aldri trodd det skulle gå så fort og greit. Fordi om jeg ble veldig kjapt gravid sist også.

Alle gode ting var tre her [:D]

Her satt reka på 2..pp...

Snuppa satte før 1.pp

Og gutteklumpen var en fin overraskelse som ble oppdaget i uke 9 (sånn ca)[8D] Altså, ikke planlagt[:-][:)]

Ble gravid første mnd vi begynte å prøve aktivt :D Hadde aldri trodd at det skulle gå så fort,
men kunne ikke vært mer happy!

testet positivt 4 mnd etter pilleslutt jeg[:)]

Ble gravid etter totalt 11 mnd, venta 5 mnd på at mensen skulle starte igjen etter p pilla. Den skal jeg ALDRI tilbake til igjen!

Back
Topp