Hvor mange BH størrelser går mann opp?

Cinzia

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Hvor mange størrelser går mann opp i løpet av graviditeten og når mann ammer?
Er det noen her som kan dele erfaringer.
,
Jeg merker allerede nå at BHene mine begynner å bli små o_O

Gikk opp to størrelser etter fødselen fra f til h, men er helt individuelt så må nesten bare vente og se :)

Jeg gikk fra å bruke B før svangerskapet, til å bruke D i svangerskapet. Mens jeg ammet på det meste, brukte jeg bare HM sine som er i S-M-L, så kan ikke svare på størrelse. Gikk i innkjøp av nye BH-er før jeg reiste på ferie, typ 2 uker før unnfangelsen, og var da nede på en B igjen. Er ennå på B, men regner med jeg må oppover i løpet av dette svangerskapet også :)

Fra C til D under graviditeten. Etter fødselen var jeg gjennom hele skalaen ettersom hvor lang tid det var siden forrige amming :hilarious:

Brukte B før, nå bruker jeg Stor D etter 2 svangerskap. Tør ikke tenke på hva som kommer [emoji33] har alltid hatt så mye melk

Jeg husker ikke fra de andre gangene for deg er så lenge siden. Men jeg har allerede vært på Cubus å kjøpt noen veldige behagelige amme bh'er:) Jeg gidder ikke bruke masse penger på å gå opp i størrelse på vanlige bh'er for de får jeg ikke brukt noe særlig etter amming osv. Så jeg bruker heller de jeg kjøpte på Cubus i størrelse M. kjempebehagelige og billige:)

Jeg gikk opp to størrelser forrige svangerskap. Hadde nettopp sluttet å amme sønnen min da jeg ble gravid nå, så puppene er fremdeles større enn da jeg ble gravid med første, derfor er jeg veldig spent på hvor store de kan bli nå :nailbiting:

Jeg gikk ikke opp i str i det hele tatt forrige svangerskap. Nå har de nok vokst en str, men synes dette varierer. Orker ikke bruke de gamle bhene3 mine med spiler fordi de er så vonde, så går bare rundt i noen slaskete greier uten spiler for tiden.

Jeg gikk fra 70A til 80C forrige gang :hilarious:

Sist gang så gikk jeg opp en str etter ammestart,ingenting i svangerskap. Nå er jeg bare 8+4 og ikke gått opp men samboer sier døm har blitt større,jeg veit ikke.

Når jeg var 4+5 måtte jeg opp til 70C (fra 70B), nå som jeg er 9+2 merker jeg at de også begynner å bli for liten og må opp enda en str. Håper det roer seg litt [emoji85]

Back
Topp