Hvor mange barnevogner har du hatt?

Hittil en med to understell (et for soving på terrassen). Kommer til å kjøpe en reisevogn når hun blir 6 mnd [emoji4]

Nå har vi 4, men har tilsammen hatt over 50[emoji85]

Jeg har hatt 5 vogner (og to barn).

En gammel simo dypvogn, TFK, TFK twinner twist, simo sportsvogn og en emmaljunga sportsvogn.

Alle er solgt for lengst, da minstemann er 10 år.. og planen var ikke fler barn ;)

Men er prøver nå.. og skal ha Bugaboo Fox :woot: planen er klar. Hehe

3, har dem alle nå [emoji4] Bugaboo Donkey Duo, Emmaljunga Edge Duo og Brio. Brioen blir brukt til sovevogn i bhg.

Har hatt 4 vogner tilsammen, har 5 unger.
Men jeg liker egentlig ikke vogn, er mer glad i å bære :)

En. Må vel ha en til før barnehagesoving.

Har vel hatt 4. Har ikke ordnet vogn til vesla enda. :)

Har kun 1, kun vært brukt til barnehagesoving, vi har ellers foretrukket bæretøy.

Tre stk og har alle tre nå[emoji4] en til soving i bhg, en bagvogn til minste og en til eldste hjemme

Har vel hatt fem stykk.
Cybex priam, ikke fornøyd med. Dårlig vogn på mange måter.
City elite, lillegutt bare skreik fordi hab ikke bille være vendt fra meg
Moweo curro lux 3, kjempe fornøyd. Men solgte den fordi vi skal flytte til utlandet snart.
Petit cherie heritage, er for øyeblikket på vei tilbake til jollyroom fordi det var en sinnsykt dårlig vogn. Håper på å få igjen pengene
City tour, ikke fornøyd fordi den har så dumt sete så han bare henger i stroppen.

Vi flytter til utlandet snart og da skal vi kjøpe en vogn, da står det mellom mamas and papas flip xt2, Britax Affinity 2 og bj city premier :p litt usikker på hvilken enda

Bare en [emoji4] + sykkelvogn

2 + 1 trille. Har alle nå.
En til soving i bhg (og som eldste brukte frem til lillebror kom) Da kjøpte vi en søskenvogn, som nå blir brukt til bittelillebror. Lite brukt som søskenvogn, da det er enklere med trilla for eldste og mellomste ikke er med oss lengre [emoji170]

Savner lufthjul for turgåing, så håper eldste er ferdig med soving snart [emoji14]

Back
Topp