hvor mange barn??

anjuk

Elsker forumet
hvor mange barn vil dere ha?? Vi venter på nummer to, og jeg tror jeg kunne tenke meg en til, maks. Men mannen sier at det får bli med to, så da får vi se.......[;)] Men nå får vi en av gangen da.....[:D][:D]

Vi ville i utganskpunktet ha to barn, men da det ble så stor aldersforskjell mellom våre to, bestemte vi oss for å få en tredje..... med relativt tett mellomrom. Så nå venter vi nr. 3. Men så er det nok stopp.
Da er vi begge fornøyde, og ungene blir en liten søskenflokk[:)]

jeg vil ha to stk.. en gutt og ei jente.. he he..
også kunne jeg godt tenke meg å adoptere en i tillegg!
Men mannen vil ikke det.. må bearbeide ham litt..[;)]

Noe antall har jeg vel ikke bestemt, men jeg sier at det skal bli minst to, for jeg har selv vokst opp med søsken, og har noen enebarn-venner nå som sier at de har savnet det selv... om det blir fler enn to... det gjenstår å se.[;)]

Ja, venter vår første nå i september. Så da blir det vel en til 1,5 år etterpå (eller før) Kanskje tre, eller ett fotballag.. hihihhi [:D]...[:)] 

Jeg vil ha mange barn!Et helt fotball-lag![:D]V har ei herlig jente på snart 5 mnd,og sambo har 3 fra før(17,14,10),og han sier ALDRI MERE INGEN FLERE.[:@]
Men d får vi se på.Kan jo hende han mykner etterhvert.Får jeg håpe![:D]

Vi bestemte oss lenge før vi ble gravid at vi skal ha to. Er ikke typen til "en hel flokk". Det kan nok ha med å gjøre at jeg har passert 30 og ikke orker tanken på spebarn når jeg nærmer meg 40, er litt egoist....[:D]

Vil ha to iallefall, men om det blir flere får vi se. Tiden spiller jo en rolle da, blir 30 i år så kan jo ikke akkurat vente i all evighet [:)] Gleder oss iallefall til første mann blir født. Tiden flyr og er godt over halvveis nå [:)]

Vi vil ha to...men først skal vi ha den ene,...

Hvem vet, kanskje det holder?

KLem, M

Blir vel minst to på oss også:)

Hiver meg på to jeg oxå, bærer på 1ste for oss begge nå...kanskje det holder? Men for å ikke være egoistisk blir det nok to..tror vi:)

Både jeg og samboer har lyst på flere barn i framtida.. Kan tenke meg at 2 eller 3 kanskje holder, men tiden vil vise hvor mange det blir! Han har sagt at han gir seg ikke før vi har ei jente også.. (Venter gutt nå da, og det er den første på begge) [:D] Jeg har selv 2 søsken, mens samboer er enebarn.. Vi er enige om at vi minst skal ha to.. [:D]

Jeg har to fra før, 10 og 13 år. Nå som det ble kjempeklaff denne gangen blir det produksjonsstopp for vår del ja.

ORIGINAL: mammacassa

Jeg vil ha mange barn!Et helt fotball-lag![:D]V har ei herlig jente på snart 5 mnd,og sambo har 3 fra før(17,14,10),og han sier ALDRI MERE INGEN FLERE.[:@]
Men d får vi se på.Kan jo hende han mykner etterhvert.Får jeg håpe![:D]

[:D] kjæresten min har to fra før (11, 9), men vil gjerne ha flere!
selv ønsket jeg meg fire barn når jeg var liten.
det blir spennende å se hva som skjer!

Jeg har vokst opp i en stor søskenflokk og syns det var helmaks. Men jeg kan ikke helt forstå at foreldrene mine holdt ut med så mange, det må være veldig slitsomt. Mannen min og jeg venter vår første nå, og han vil helst ha bare to. Jeg kan godt tenke meg flere, men det får tiden og energien vise. Men vil i alle fall ha to uansett. Søsken er sunt :)

Sambo vil ha fire (!), men jeg har sagt at vi får ta ett av gangen. Men jeg vil hvertfall ikke ha enebarn. Synes det virker veldig stusselig, så hvis vi kan unngå det, er det fint!

Back
Topp