Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har tre så dette blir min fjerde[:)] Har en jente på 11 og en gutt på 8 1/2 fra et tidligere forhold..Trodde det skulle bli med de to - MEN så traff jeg min sambo og alle planer snudde seg på hodet[:D] Så vi har Emma på 17 mnd sammen og får en til rundt juletider. Men da er det stopp (hvis det ikke kommer en attpåkladd til om noen år da, er jo "bare" 30 snart[:)])
jeg har 1fra før også venter vi hans 1 i desember..jeg måtte overtale han litt for å få den her[:D]
Han tror at det skal holde med 2barn i huset, men jeg er ikke så sikker..hehe..kan hende jeg vil ha en til[;)] Det kan jo hende han forandrer mening når han får kjenne hvor godt det er å ha en bitte liten baby i huset[;)]
Har en gutt på 7 i fra før og venter nr to i desember. Jeg vil egentlig ha enda en etter det. Men samboeren min mener at det får holde med denne. Jeg argumenterer med at det blir to ene barn jeg da...
Men ser jo at tiden renner litt i fra meg og da. Blir 31 dette året. Har to år igjen av studiene ol..