Hvor mange barn?

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Vil dere ha???[8|][8|]

Jeg og sambo snakker om å få nr 3! Men det blir nok 4-5 år til![:D][:D]
Vi får bare se hva som skjer![:)][;)]

har ikke peiling.. enten to eller tre, vil se åssen vi føler det er å ha to.. men kjenner jeg meg sjøl rett blir jeg nok babysyk om ikke så altfor lenge etter 2ern er kommet[8D]

To er planen her.[:D]

Vi skal iallefall ha to! Sambo sa en gang for lenge siden at han skulle være ferdig med barn til han er 30. Vi blir 28 i år, så om vi skal ha flere enn to så må det bli tvillinger neste gang[8D]

2
Vi er i mål - og det er innført full produksjonsstans! [;)]

vi har to, men jeg er ikke sikker på om jeg vil si stopp helt ennå..

vi får ta tiden til hjelp.. men jeg skal være ferdig meg barn innen jeg er 30, så men andre ord, jeg har godt tid på å finne ut om det blir en til på oss (hehe 5år)!!
men 3 er absolutt stopp!!!!!
 skal ha plass til alle ungene og... bil og hus og etc!! :D

da kryssa jeg tre selv om ikke jeg er sikker.. men hvem har planer om 4..[:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-] (har en liiiiten mistanke)

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: pupple

da kryssa jeg tre selv om ikke jeg er sikker.. men hvem har planer om 4..[:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-] (har en liiiiten mistanke)

Det er IKKE meg!!!!![:-][:)]

Her holder det i massevis med 3 gutter.[:D]

åååå[:-] hehe nei jeg vet dere har bestemt dere!!!![;)]

men det kan jo være noen som var "innom"

ORIGINAL: Lillo_82

vi har to, men jeg er ikke sikker på om jeg vil si stopp helt ennå..

vi får ta tiden til hjelp.. men jeg skal være ferdig meg barn innen jeg er 30, så men andre ord, jeg har godt tid på å finne ut om det blir en til på oss (hehe 5år)!!
men 3 er absolutt stopp!!!!!
skal ha plass til alle ungene og... bil og hus og etc!! :D
Hehe, signerer denne jeg![:)][;)]

Jeg lurer også på dette!

trur 3, men man vet aldri... kanskje 4... men vil åsså være færdi å få onga til æ e 30, å det e 6 år til enda.. men vil åsså vente en GO stund nu før det evnt kommer en til...

ORIGINAL: bls

trur 3, men man vet aldri... kanskje 4... men vil åsså være færdi å få onga til æ e 30, å det e 6 år til enda.. men vil åsså vente en GO stund nu før det evnt kommer en til...
Enig med deg![:D] Nesten da, tror neppe det blir 4 barn her i huset![8|]

ORIGINAL: Glad70

Jeg lurer også på dette!

hihi.. hvis du skulle ha en liten mistanke, så er det nok samme som her[8D]

Jeg lurer også på dette!

hihi.. hvis du skulle ha en liten mistanke, så er det nok samme som her[8D]

Nå ble jeg plutselig helt blond her... har ingen mistanke jeg? FORTELL - FORTELL!

Pupple, nå ble jeg også fryyyktelig nyskjerrig[8D]

To er planen her.[:D]

VI har alltid snakket om at vi vil ha 3 barn, men vi får se hva vi tenker når nummer 2 er født [:D]

Back
Topp