Hvor mange barn?

En tråd i 'For oss med barn - hvor veien var litt lang' startet av Desembermamma88, 14 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Desembermamma88 Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡

Hvor mange barn ønsker/ønsket du deg opprinnelig, og hvor mange barn ble/blir det?

Selv har jeg alltid ønsket meg tre, har fått ett nå, og håper på i alle fall to

2. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Aldri satt ett tall, men minst to, helst tre.
    Fikk første uten hjelp.
    Blir totalt 4 barn viss alt går bra, 16+1 med tvillinger. Tre av de ble til med ICSI.
    Vært veldig heldig!! 1 uttak og 3 barn (ett tvillingpar).

3. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

Ønska oss to og har to:)

• Liker Liker x 1
  4. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Ønsker meg to eller tre og det har vært sånn hele tiden. Kanskje urealistisk med tre siden vi kun har en og alderen nok gjør at tre ikke blir realistisk hvis vi må gjennom ivf for to søsken til.. Håper inderlig på to iallfall :)

5. Desembermamma88 Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡

Gratulerer så mye!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Desembermamma88 Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡

Krysser fingrene for at dere får i alle fall to :happy:

7. Desembermamma88 Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡

Krysser fingrene for at dere får i alle fall to :happy:

8. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Takk ❤️

9. Lilth Elsker forumet Himmelbarn Vi som prøver :) Assistert-jentene

Før jeg traff mannen ville jeg ikke ha barn.
    Så snakket vi om to, maks tre.
    Nå snakker vi om å gi oss hvis vi lykkes med PGD behandling, da har vi en hjemme og to som ikke kunne bli med hjem fra sykehuset :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 3
  10. Enkefalos Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP Oktoberlykke 2019 Aprillykke 2017 Assistert-jentene

Vi har alltid sett for oss to, og hvis alt går bra nå, så blir det det ❤️ 17+0 med risikosvangerskap nå, så ikke helt trygg enda.

• Hjertelig Hjertelig x 4
  11. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Drømmen var 3, men det blir nok bare 2 om vi i det hele tatt får en til

• Hjertelig Hjertelig x 3
  12. Gledeståre Gift med forumet Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Herrrrrlighet! Så utrolig!

Har ikke fått med meg at du skal ha tvillinger!

Er det en eller toeggede?

To gg, men denne gangen skal det bli hele vegen!

Hjertelig tillykke! Når skal du til oul? Får vi se bilde?
    Hurraaaa!

13. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Føles ganske utrolig ja :) Sjansen er jo såå liten, å så skjer det to ganger, på rad!

De er eneggede. OUL på fredag faktisk. Ja, når jeg har komt så langt må begge henge med helt til mål.

Blir nok ett bilde eller to i dagboken min inne på skjult på ass. bef :)

14. Gledeståre Gift med forumet Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Jeg leste et sted at de har en teori om at det er noe i enkelte menns sæd som får egget til å dele seg ekstra. Kanskje mannen din har supersæd ?! :joyful::dummy::dummy::joyful:

15. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Hahah:hilarious: Vel... den sæden var hele årsaken til at vi måtte gjennom ivf, men hvem vet? Kanskje de bare trengte hjelp til å finne egget? :hilarious:

16. Solbrille Glad i forumet Vi som prøver :)

Har alltid drømt om tre, men har bare to. Vi har ikke gitt treern heelt opp enda, men to er uansett et fint tall :)

• Liker Liker x 1
  17. Vivaliva Glad i forumet Assistert-jentene ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

3. Spørs om vi rekker det. Er 34 nå med ei lita på 8 mnd. Planen var jo å få første før jeg var 30....;)

Men håper på 2 da:)

Last edited: 3 Okt 2019
  18. dagosi Elsker forumet Novemberbarna 19

Ønsket 4 barn. Men siden vi slet så lenge og jeg allerede har mistet en engel så tror jeg nok at 4 ville tatt alt for lang tid, og kanskje tilogmed for mange forsøk. Går det denne gangen i orden. Så blir jeg å prøve på en til, slik at snipp får seg et søsken, kommer det flere så skal jeg ikke skrike da heller. Men håper han slipper å vokse opp bare med englesøsken.

19. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

Ønsket meg 2, har 1. Så får vi se hva som skjer videre :)

• Hjertelig Hjertelig x 2
  20. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Nr to er nå på vei fortere enn vi trodde. Kanskje tre men sannsynligvis to :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden