Hvor mange barn

Har hele tiden tenkt 2-3 barn er det vi ønsker!
Hva tenker dere?

Tenker vi må se an når vi får erfare å ha 2 barn . Folk sier jo, en er som en og to er som ti! Så d blir jo spennende da[emoji23]

Nå tenker jeg at 3 høres greit ut, men i hvertfall 2. Føler meg ikke ferdig etter førstemann.

Får nummer 2 nå, kunne godt tenke meg flere. Mannen mener det er nok med 2, så vi får se:p Vi har snakket om å bli fosterforeldre når våre barn er blitt større, håper det lar seg gjennomføre:)

Har alltid hatt lyst på to, og dette blir nummer to[emoji106] kroppen min er ikke laget for å gå gravid, så tanken på at dette er siste er ganske deilig [emoji85][emoji4]

Har et ønske om 3 barn, men dette svangerskapet har vært såå slitsomt at det spørs om jeg orker igjen [emoji52]
Det må i tilfelle bli en del år til [emoji173] kanskje 4 år sånn jeg får fullført utdanningen!

Vi har alltid hatt lyst på mange barn, men slik som vi har slitt med å bli gravid og både svangerskapene og fødsel sist ikke har vært så lett, ser vi oss nok fornøyd med to!
Før vi ble gravid med 2.mann skreiv vi papirer på søknad om å bli fosterforeldre, så det kan hende vi fullfører søknaden på etterhvert!

Her blir det "bare" to. Vi er ikke så unge lenger, ikke har vi flere soverom og gutten vi venter på er IVF. Selv om vi har fire egg på fryd og alt gikk så bra under prosessen, så er vi enige om at vi stopper på to:)

Dette blir nr 2 ❤️❤️ Nå får vi se hvordan det går før vi bestemmer oss for flere eller ikke. Jeg har i utgangspunktet lyst på en til etterhvert, men kjenner det skal bli godt og ha kroppen for seg selv. Gikk bare 7mnd før jeg ble gravid igjen etter nr 1 :P

Her venter vi første, er 36+3 i dag :-)
Det tok 4 år å bli gravid og to ivf forsøk.
Er nok ikke laget for å gå gravid, så har vært ett tøft svangerskap med mye plager, men er verdt det :Heartred

Vi kommer til å prøve på barn nummer to om ett par år, men om vi er bare ment for å ha en er vi fornøyd med det.

Her er nr. 2 sistemann for oss. Det var bestemt før vi startet prøvingen, og vi har ikkje endret mening i etterkant. 2 risikosvangerskap med mye oppfølging er nok, og kroppen min sleit mye mer denne gangen enn sist. Tør ikkje å gamble med en gang til :P Blir også nok å følge opp etterhvert som dei blir større, så da koser vi oss med dei to vi nå har :)

Før jeg fødte tenkte jeg at to var mer enn nok, og at jeg var såå ferdig med å gå gravid. Nå tenker jeg at det hadde vært fint med en til om noen år. Haha. Tok ikke mange dagene før jeg hadde glemt hvor slitsomt det er å gå gravid og hvor vondt det er å føde.

Men mannen sier seg fornøyd med to, så vi får se [emoji4].

Hadde tenkt 2 var nok, men er litt i tankeboksen på en nr 3.. [emoji85] Er "gammel", så skal det bli en til så vil eg bli gravid ila neste sommer, ikkje seinare. Vi får sjå [emoji274]

Når eg fekk nr2 så va eg heilt ferdig, hadde ein 2åring og ein baby og det var eit blodslit, var heilt utslitt. Men no er dei 6 og 4år og nr3 er snart her....ting kan endre seg :)

Vi ønsker oss to tette, og håper å få det til :) Så tenker jeg det blir en god pause før vi evt. prøver på flere. Kanskje vi sier oss fornøyd med 2 :)

Back
Topp