Hvor mange barn

Har en og kan klare meg med han. Men jeg kan gjerne få 4 til. Jeg vet ikke enda. Nå vil jeg nyte tiden med han jeg har før jeg begynner å tenke på en til :)

Har ikke tenkt på det, tar en av gangen. Troor 2 eller 3 da. Har 4 søsken selv og syns det er veldig greit, så enebarn vil jeg helst ikke ha. Men, tviler på flere enn 3. :p

Før jeg visste at vi ikke kunne velge dette pga infertilitet, så sa jeg alltid 3 barn. Nå håper jeg på 2 barn

3! Vi har en jente på snart 5, en liten gutt på 1 og venter nå nummer tre. Vi hadde snakket om en tredje, men hadde ikke tenkt at det skulle skje så fort siden jeg fjerna en eggstokk i mai. Også er det ikke akkurat party på soverommet for tida med en liten ettåring og en femåring i hus. Men her sitter jeg gravid for tredje gang og venter i midten av mai <3

Dette er nr 2. Har alltid sagt at jeg ønsker med 3, men vi får se når denne kommer først. =)

Har alltid hatt lyst på 3, men etter å ha fått én ser jeg at det er nok med 2 stk hos oss. Ett barn per forelder ;)

Ideelt sett, eller aller helst, skulle jeg gjerne hatt tre. Av helsemessige årsaker sier vi oss svært fornøyde dersom vi nå får barn nummer to i mai❤️

Tenker egentlig 3, men vi får vel se litt med nr én nå først :)

Tenker på 3 barn, men får se først hvordan det blir å 2 ;)

Jeg vil ha 3 og samboeren vil ha 2, så jeg må nok håpe på tvillinger neste gang :P Haha, men nå har jeg jo ikke 1 unge enda, så får se hvordan jeg takler det :P

Alltid sett for meg 3, men etter å ha fått nr 1 ønsker jeg bare 2 ;)
Ikke fordi hun er vanskelig, tvert imot. Men fordi jeg allerede har litt dårlig samvittighet ovenfor henne for at hun ikke lenger kommer til å få all vår oppmerksomhet ;)

Ønsker 2... Jeg tror det holder.. Venter første i mai, og foreløpig så synes jeg det er ganske pyton å gå gravid. Jeg håper kanskje det endrer seg :)

2 eller 3. Venter nummer to så, så får vi se hvordan det går ;)

Back
Topp