Hvor mange barn?

Svaneprinsessen

Snart sommermamma
hei dere! Mange tanker som trenger seg på som gravid. Har alltid tenkt jeg ville ha to barn, men i det siste har jeg lekt litt med tanken om å få tre.

Tanken på at dette skal være min siste graviditet er litt trist, og jeg ser absolutt fordelene med å være en stor søskenflokk.

Hvor mange tenker dere dere, og hvor gamle er dere? Er 30 og venter nr 2 så føler jeg har litt tid:)

Vi har lyst på 3 :) jeg er 25 og gravid med min første. Jeg er selv enebarn og syns det er helt pyton.

Da vil jeg si du har goo tid ja:p, er nesten 31 når denne kommer og d er vår første, og forhåpentligvis ikke siste;)

Jeg er 37 og venter nr 5.

Jeg fikk 3 med første ektemann, og var ferdig :D Men så ville livet det annerledes.
Jeg gjorde det slutt med første ektemann når minste var 3 år. Og etter 3+ år møtte jeg drømme mannen :) han hadde ikke barn, og nå venter jeg vårt 2. kjærlighetsbarn. Om jeg hadde hatt valget i forhold til økonomi, og plass ville jeg gått for nr med nåværende mann også. Men vi har ikke plass til det.

Jeg har barn i alderen snart 17,5 år.
16 år 11,5 år Minste er 19 Mnd og et lite gull i magen :D

Vi har lyst på 3 :) jeg er 25 og gravid med min første. Jeg er selv enebarn og syns det er helt pyton.
Jeg føler med deg! Er selv enebarn og har alltid vært mitt største ønske å få søsken. Og når jeg gikk i 3 skilte foreldrene mine seg, så fikk stesøsken når jeg var i starten av tennåra, har fått så mye glede av å ha det. Er ikke like moro på familie turer når det ikke er noen barn og leke med. Blir fort ensomt og kjedelig, vi har også lyst på 3:happy::happy:

Jeg føler med deg! Er selv enebarn og har alltid vært mitt største ønske å få søsken. Og når jeg gikk i 3 skilte foreldrene mine seg, så fikk stesøsken når jeg var i starten av tennåra, har fått så mye glede av å ha det. Er ikke like moro på familie turer når det ikke er noen barn og leke med. Blir fort ensomt og kjedelig, vi har også lyst på 3:happy::happy:

Helt enig :) jeg var ensom som barn på ferier og lignende selv om mamma og pappa var flink å reise med andre familier etc ++, som ungdom var det greit å få alle midlene, men når som jeg er eldre kjenner jeg på den at mine barn ikke får tante, onkel og søskenbarn, jeg blir ikke tante, jeg står alene med minnene og sorgen når mamma og pappa dør osv..
Mange fordeler med søsken :)

Helt enig :) jeg var ensom som barn på ferier og lignende selv om mamma og pappa var flink å reise med andre familier etc ++, som ungdom var det greit å få alle midlene, men når som jeg er eldre kjenner jeg på den at mine barn ikke får tante, onkel og søskenbarn, jeg blir ikke tante, jeg står alene med minnene og sorgen når mamma og pappa dør osv..
Mange fordeler med søsken :)
Veldig sant :) alltid korselig å være flere, både gjennom gode og onde dager:)har ikke samboern din helder noen søsken?

Veldig sant :) alltid korselig å være flere, både gjennom gode og onde dager:)har ikke samboern din helder noen søsken?

Han har to halvsøstre :) så vi blir jo tante og onkel osv på hans side hvis de får barn - noe som er kjempekoslig, men det blir liksom ikke det samme for meg :)

Vi venter første nå. Mannen sier foreløpig at det blir maks 2, jeg er åpen for 3... Tiden vil vise!

Her har vi en fra før som blir 3 år i sommer. Alt tilsier at det er en jente vi får nå og det er sånn sett vårt siste barn.

Men man skal aldri si aldri ❤️

Etter en tid så kan det jo alltids være at man ønsker seg et tredje barn men jeg begynner å bli "gammel"... Født i 79 så eggene begynner jo å røyne på her :D

Her har vi en fra før som blir 3 år i sommer. Alt tilsier at det er en jente vi får nå og det er sånn sett vårt siste barn.

Men man skal aldri si aldri ❤️

Etter en tid så kan det jo alltids være at man ønsker seg et tredje barn men jeg begynner å bli "gammel"... Født i 79 så eggene begynner jo å røyne på her :D
Samme året her og trodde ikke jeg kunne bli gravid o_O stor var overraskelsen (og gleden enda større) når det viste seg at eggene mine er heeelt ok :p får litt dårlig samvittighet for at frøet kanskje blir enebarn :(

Venter min andre nå, og det blir siste.. har mye plager så ønsker ikke å gå gjennom flere svangerskap.. i tillegg har mannen min en fra før, så de helgene han er hos oss blir det tre barn i hus... han har heller ingen ønsker om flere, så vi er enige der ☺ er 27 år..

Jeg er 21 år og venter nr1 :) nå tenker vi to barn ettersom det er en liten gutt inni bildet fra før av :)

Back
Topp