Hvor mange barn...

VFA

Betatt av forumet
...har dere lyst på? Dette er mitt andre og siste. Kunne godt hatt flere barn, men skal ALDRI være gravid igjen!

Dette er nr 3 og definitivt siste.
Jeg fikser ikke å gå gravid.

Andre og siste her også :) Med mindre jeg plutselig skulle få babybehov om noen år. Ønsker å ha nok tid til barna mine, og det tror jeg ikke det blir med tre barn.

Her er det første og har lyst på en til :-) så vi kommer nok til å prøve lenge for å oppfylle den drømmen (tok over 3 år og 2 SA denne gangen)
Veldig tungt både fysisk og psykisk med denne prøvingen og har brukt mye krefter på det, men ønsker ikke å ha enebarn. Og kan jo gå lettere neste gang :-)
Vi ønsker to barn med ca 3 års mellomrom :-)

Vi tar det som det kommer men hvertfall lyst på tre så en til :) da har vi totalt 4 barn med engelen våres ❤️

Dette er nr 4, og den tredje på 3 år så jeg er DONE :D :p
Ønsket meg 2 og fikk det dobbelte :)

Dette er nr 3 og siste. Ønsker ikke å gå gravid flere ganger

Tenkte før at jeg gjerne ville ha 3-4. Nå tror jeg bare jeg må gå for to tette, svangerskapet mitt har vært ganske tøft så langt. Var ikke forberedt på dette :p

Dette er vårt andre barn og hans 4. Han vil naturligvis ikke ha flere, var vanskelig bare å få han med på dette.
Jeg kunne godt ha hatt flere, men er meget fornøyd med 2.

Dette er første, og planen er 2. :) Men vi må se hvordan graviditet og etter graviditet blir. Om jeg blir veldig syk etter, blir det nok bare en, men krysser alt for at det går bra!!

Tenkte før at jeg gjerne ville ha 3-4. Nå tror jeg bare jeg må gå for to tette, svangerskapet mitt har vært ganske tøft så langt. Var ikke forberedt på dette :p

Jeg har også alltid tenkt at jeg vil ha minst 3, men har også hatt et ganske tøft svangerskap til nå og etter så lang prøving så tenker jeg også at det er mer enn nok med 2 + at mannen har vært bestemt på at 2 er nok helt fra starten av, så ser ut som at han får det som han vil :-P men man vet jo aldri:-P

Vil helst ha tre, men svangerskapet denne gangen er veldig tøft, og det gagner de rundt meg så mye at jeg vet ikke om jeg vil utsette de for det en gang til.

Samtidig er det mannen det går verst utover, og det er jo også han som ønsker et tredje barn, så han vil støtte meg uansett.

Vårt andre. Men kunne nok tenkt meg en til om noen år. Vet at den første tiden er glemt da. :p

Dette er nr 2 og 3! Det var tungt å gå gravid sist. Denne gangen helt forferdelig!

Jeg vil ikke gå gravid igjen. Dette blir de siste:) og dessuten så tenker jeg at tre unger er mer enn nok;)

Vi ønsker oss 2 barn i sammen. Han har et barn fra før, så totalt blir det jo da 3 til sammen og vi synes det holder :)

Jeg tenker 2-3, mannen tenker 2. Så vi ser nok an etter den andre om vi vil ha flere. Ser uansett for meg at vi har litt tid mellom barna, hvertfall den andre og en evt tredjemann :)

Dette er vår nr2, og tenker at jeg skal se an på om ønsket om en nr.3 er der senere :) har en maksgrense på 3 hvertfall! Må ha tid og energi til å følge de opp også :)

Dette blir første og eg har alltid hatt lyst på 3, e 33 år (34 før fødselen) og me brukte 2 år på denne så spørs om eg rekke 3 før eggo går ut på dato ;-) men håpe eg iallfall får te 2 :-)

Dette er vårt andre barn og satser på at det blir siste. Jeg takler dårlig og gå gravid :p hehe. eneste kos med det er sparka og det man får ut av det:D hehe. Kan selvfølgelig hende babybehovet kommer igjen senere da... Men har en svoger som ikke har barn enda så håper de kommer med baby når jeg får behovet igjen slik at jeg kan få litt babykos! :p kanskje det demper behovet mitt:p

Dette er andre, og jeg tror vi sier oss ferdig etter det :) tre barn hadde vært koselig det, men jeg tror ikke jeg takler å gå gravid en gang til.. Med storebror fikk jeg svangerskapsforgiftning, og sjansen for det igjen er ganske stor.. I tillegg orker jeg ikke den ekstreme kvalmen en gang til :p

Back
Topp