Hvor mange barn?

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Hvor mange barn har dere lyst på? :)

2 :) egentlig 3, men skjønner min egen begrensning (tror jeg ;))

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også hadde vel sett for meg 3 på forhånd :) Men nå tar jeg det litt som det kommer :P Får se hvordan det blir med 2 nå først :D :D Kan hende jeg finner ut at det holder med 2 :)

Lyst på tre, men har lyst til å ha råd til å reise på ferie, så mtp billettprisen per person til Florida som er på 9000,- tror jeg det får bli med to :-)

2 er nok for oss tror jeg :) er nok ferdig etter denne :)

3 :)
Min mann er en av 3, og det er jeg også....kanskje derfor? :)

3. Jeg har to søsken, kanskje litt derfor. Men etter denne er det stopp:)

Blir min nr 2 nå :) tror faktisk det holder :p frister ikke gå gravid fler ganger heller :o :p har alltid sagt 3, men får holde med 2 altså :p

Jeg går med min nummer 3, og det blir den siste her:-)

Har egentlig alltid hatt lyst på 3 barn ettersom jeg har to yngre brødre, og så å si alle i familien har tre barn :) Men sambo har ikke lyst på mer enn to (og nå den siste tiden påstår han at han bare vil ha en), så kan godt hende jeg sier meg fornøyd med to stykker om sambo "er med på det" :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Jeg har alltid hatt lyst på 2, de siste årene har jeg hatt lyst på 3, og nå vet jeg ikke lenger. Venter våres første nå og lurer på om jeg kommer til og orke og gå gravid en gang til i det hele tatt... :( Men tiden får vise.
Samboeren min har lyst på 2 da.

3 nå i hvertfall, iom at tredje er i magen nå :) Men vi er unge, 24 og 28, så HVIS vi skulle ønske oss et barn eller to til senere i livet, kan det hende det blir det :)

Jeg er slik at hvis vi skulle bestemt oss for at nå er det stopp, nå skal vi ikke ha flere, hadde jeg blitt så verpesjuk at jeg hadde gått på veggen hehehe men de nærmeste årene blir det ikke flere enn denne lille og de to vi har fra før i hvertfall :) Med mindre det skulle være svikt i prevensjon

Jeg vil ha 3-4. Helst 4. Med noen års mellomrom fra nr.1 og 2 :) vi får se hvordan ting går med 2 først. Men ser ikke problemet med fler når minste har blitt noen år :) mannen syns det holder med 2. :p

Kunne tenkt meg tre, men det er lett i denne kvalmetåka og si at det holder med andremann i magen nå ? :) hihi

Back
Topp