hvor mange barn?

Mamma2010og2014

Glad i forumet
jeg lurer på en ting :P dere som har flere barn.. hvor mange sa dere før dere begynte å få barna t dere skulle ha ? å hvor mange ente dere opp med / har dere nå ?

jeg er så spent på hvor mange jeg ender opp med.. jeg har planger om å ikke å flere en 3, men man vet jo aldri :P plutselig tror du at du skal ha sistemann så er det kanskje tvillinger eller trillinger :P

mi mor fortalte meg at de bare skulle ha 2, men de ente jo opp med 4
(tror jeg var med på å overtale de til fler... meg å min storebror skiller litt under 3 år, mens meg å neste broren min skiller 8 år å lillesøstera mi å meg skiller 9) tror nok at jeg masste så mye at mamma å de trodde de ville ha (de ville nok ha altså, men mener det at jeg var med på å mase de til det) så fikk de lillesøstera mi fordi de syntes så synd på lillebroren min som var så mange år mindre en oss så syntes de det var så greit når meg å min bror lekte sammen at det kanskje gikk like fint med de å.. å det gjorde det jo :P

men dere som nå er ferdige (sier det) med unger hvor mange ble det til slutt?
å dere som nå bare har en å enda har planer om fler vet dere om hvordan deres foreldre trodde de kom til å ha med barn å hvor mange de ente opp med?

Har alltid ønsket meg 3 barn.....Men nå som vi må lage barne våre hos legen[8D] er vi glad for alle vi kan få[:)] Håper iallefall på en til[:)] Har jo bare Rasmus nå[:)]

Vi har alltid ønsket oss 3 barn,og det har vi fått no- så no er det helt slutt og eg er veldig fornøyd[:D]

Jeg har alltid ønsket meg 2. En gutt og en jente. Nå har jeg jo fått to gutter, så kanskje jeg må ha 3? Dessverre mener sambo han er ferdig... [&:]
Jeg tror ikke jeg er helt ferdig... [X(]

sign!! eller 4 :)
ORIGINAL: CIlen

Jeg har allltid hatt lyst på stor familie, men om vi er så heldige å få tre er vi veldig veldig fornøyd. [:)]

Vi skulle ha 2 eller 3, og har nå 2. Tror ikke det blir flere heller. [;)]

Jeg har alltid sagt at jeg vil ha 2, mens sambo i utgangspunket ikke ville ha noen. Håper jeg klarer å overbevise han om en til, men det blir ikke lett.

Vi har sagt minimum 2 og maks 3... nå har vi to og er vel egentlig enig om ikke å få flere. Men vi får se om noen år om vi ombestemmer oss[:)]

Før førstejenta så jeg for meg 2 barn, mens mannen gjerne ville ha 3. Nå har vi 2, og jeg føler ikke at vi er ferdige ennå[;)] Men blir ikke flere med det første.

Jeg vil ha 4, sambo vil ha 2. Så kompromisset blir 3 [:D][:D]
(Jeg vant) Hahaha [8D]

har alltid ønsket meg 2, og har nå fått 2.. så nå stenger babymakings maskinen min ;)

Jeg har alltid ønsket med mange barn, 4 stykker noe rundt der. Min mann har sagt stopp på to. Og når har vi to og jeg må si jeg føler med VELDIG ferdig.
Nå har vi en hver vi kan følge på fritidsaktiviteter hvis det kræsjer osv.
Også er jeg alene med Ungene på mårran den ene uken og kvelden den andre uken siden mannen min jobber turnus. Så da passer det fint å "bare" ha to å legge.
Også har vi bare 3 soverom oppe så da har alle ett soverom hver.
Men for all del skulle jeg ha blitt gravid igjen så hadde jeg beholdt og ungen og gledet meg KJEMPE masse over barnet.

ønsker oss 3, og er klar for nr 2 nårsomhelst! [8D]

Nå har vi to, men er nok ikke helt ferdige ennå [;)] Tenker at om noen år kommer det en liten til, og kaaanskje enda en til [8D]

har aldri tenkt over eller diskutert hvor mange barn vi skal ha.. har to veldig uplanlagte barn... [:D] så får se... føler egentlig det er nok,men samtidig så vet jeg ikke helt.. [8D] kansje vi klarer å planlegge EN vertfall? hahahah

my spennende som fåregår (av planlegging)
jeg har funne ut (etter at jeg har kvdeve dette) at jeg vil ha når det passer så blir det det annatalle det blir når jeg føler jeg er for gammel til en siste :P
syntes tanken på å betemme når sistemann kommer er skummel jeg :P prøver å nyyte hver dag med prinsen min så lenge han er liten :P får HVIPS så er det min tur til å bli bestemor :P å det er no mange år fra en får sin siste til en blir bestemor :P off tenk å lenge det blir uten bebis :P
(hele live har jeg vært et babysykt menneske :P kan aldri holde en baby for lenge)

dere som har nå bestemt dere får at det er siste er det ikke litt ekkelt å tenke at vips nå får ikke jeg flere babbyer når blir ikke jeg mamma til en til ? :P

ORIGINAL: FrkLettpåtå

Skjønner hva du mener, er jo utrolig kos med små babyer. Men de blir store en dag..
Det er utrolig mye vi har å se frem til.
Først og fremst er det jo det første steget, første ordet, første bursdag, første skoledag, første kjæresten den tar hjem som vi foreldre får hilse på, her er utrolig mye første-ting vi har i vente som vi kan glede oss til selv om det også er både vemodig og kanskje litt skummelt på en gang..

Jeg tror vi bare kommer til å ha jenta vår, ikke noe mer.. Men jeg gleder meg til å "vokse" sammen med henne..
Jeg tenker ikke at nå blir det ikke flere osv.. Gleder meg over å i det hele tatt har fått gleden av å få bli mamma [:)] Det er en vanvittig stor gave..

Men... Man skal aldri si aldri... Det kan godt hende at vi en dag finner ut at vi gjerne vil ha en til. Men da er det ikke bare fordi vi vil ha en baby, for en baby varer ikke lenge for å si det slik.. Men da er det fordi vi ønske å utvide familien og at lillejenta vår skal få en bror eller en søster. Og i mine øyne er 2 barn helt komplett [:)] Da er vi en liten familie på 4 og det er liksom helt passelig.

Det får skje det som skjer [;)]

det er ganske sant det :P

Både jeg og mannen min har to søsken, så jeg har sett for meg tre barn. Nå har vi to og mannen min har snakket om at nå kan han sterilisere seg  [:-] Jeg er ikke klar for en til nå, men vil ikke stenge for muligheten for alltid heller.
Selv om jeg har en baby som våkner en gang i timen hele natta og er kjempeblid og aktiv hele dagen, så mener jeg fortsatt et det er 3åringen som er travel, ikke babyen. Så det er koselig med babyer, men de blir store og krever mer av en etterhvert. Det er veldig lett å glemme.

(Og må bare legge til at 3åringen min er en kjempesnill og livsglad unge, hun går på do selv, sover hele natta og det er 0 problemer med å få henne i seng. Også er hun kjempeflink å trøste lillebror og få han til å le når jeg er sliten og ikke klarer å roe han ned. Så travel, ja, men veldig snill og god. Men det er jo sånn med smårollinger [:)]  )

Back
Topp