hvor mange barn

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
skal dere ha? ønsker å ha?=)

jeg ønsker meg 3 barn.. men vet ikke om det er mulig når jeg er så klein i svangerskapet. eller om jeg ønsker dette når isabell er større og jeg skal levere 2 i bhg,komme meg på jobb og samboer i nordsjøen...
men det virker kos da..

særlig når jeg ser årets julekort fra cathrine=)

Vi skal ha 2 barn og veldig heldig som har fått det også[:D][:D][:D][:D][:D]
Meeeen jeg hadde glatt fått en til[8D]

Så har det seg sånn at gubben ikke vil ha flere enn 2 og jeg er jo enig[:D]
Synes det er godt at snuppa blir 4 år neste gang og livet begynner å bli litt enklere.
Ungene er ikke så avhengig av meg og vi kan gjøre så mye mer føler jeg[:D]

Så jeg jobber litt mot meg selv også[:D][:D][:D]

jeg har lyst på 3 [8D]
men jeg vet ikke hvor lurt det er =/

blir jo aldri frisk nok, formen begynner å bli værre desverre

Aner ikke!
Men mange[:D][:D] hihi!

Det holder med 2 for min del. Er fornøyd med gutta mine jeg....[:)]
men vet aldri om noen år om jeg forandrer mening da.
Har ikke lyst til å gå gjennom ett svangerskap til jeg heller [:'(]

Jeg har egentlig alltid ønsket meg tre barn. Men så gikk det som det gikk i forholdet med bf da.
Men jeg er veldig fornøyd med de to jeg har nå, og akkurat nå kunne jeg ikke tenkt meg flere i det hele tatt!

Men skulle det dukke opp noen ny mann i livet mitt så får jeg heller ta en ny avgjørelse da. [;)]

Har fått 3 og er veldig fornøyd med det[:D] akkurat passe.

du har en flott gjeng cat=)

er så fornøyd med 2 friske barn!=) men fåt hetta av å tenke på aldri en baby til? hjeeelp.. =)

ORIGINAL: *Nikki*

du har en flott gjeng cat=)

er så fornøyd med 2 friske barn!=) men fåt hetta av å tenke på aldri en baby til? hjeeelp.. =)

Tusen takk[:D] skjønner godt at du får hetta eg, kjente på meg at 2 var ikkje nok- men no veit eg at det ikkje blir flere. Selv omdet er litt vemodig det og. Men hadde vi ikkje fått tredjemann så hadde det vært noe som manglet liksom[:D] men no føler eg at eg har fått dei barna eg skulle få[:D]

føler noe mangler. men må tenke meg om. vet ikke hvordan det er å være mamma til 2 og skal klare å jobbe..
vet ikke om det er mulig med en nr 3 grunnet samboer sin jobb heller... men men..tiden vil vise..

rett etter fødsel var jeg faktisk klar for å føde igjen,til tross for vondt... nå er jeg ikke så klar,hehe.
trodde det skulle være omvendt jeg,haha

Jeg har 4 barn og synes det holder[8D]. Nå har jeg jo sterilisert meg også, så her blir det ikke flere[;)] Eldste har nå fylt 20 år og min nest eldste blir 18 om 5 dager[8D], så nå får jeg heller vente til jeg blir bestemor[&:]
Har vel egentlig aldri ønsket meg noe bestemt antall barn.

Holder med de 2 flotte jentene jeg har fått, selv om jeg synes det er trist å tenke på at jeg aldri får oppleve å gå gravid, føde og barseltiden igjen[:)]

trur nok det e siste gangen æ går gravid ja...hold me 2 stk, får nok mest sannsynli ei pia, og da har æ jo en av kvær da... [;)]

Har alltid hatt ett ønske om 3 barn [:)] Sambo også
Så ser ut som vi stopper nå [:D]

Back
Topp