Hvor mange barn vil mannen din ha?

Miriamsmams

Glad i forumet
OG har han skiftet mening etter hvert??

Her var det sånn at han ville ha to jeg tre,... nå vil vi har 4 eller 5

Når vi ble sammen, ville han ikke ha barn, så fikk vi vår datter og da ville han ha en til, men så mistet vi jo aron og da villa han ha enda en. Men etter denne så mener han det er nok. Men jeg derimot, vil gjerne ha en til hehe, så vi får se om noen år om han endrer mening enda en gang, trenden kan jo tilsi det hehe

Tror vi er enige om at det er nok etter denne :) Da har han jo et barn og en "ste"datter (liker ikke ordet "ste") ;)

Jeg ville egentlig aldri ha barn. Men så fikk vi ett :) Så sa jeg ingen fler! Men 8 mnd'er senere så var jeg gravid med lillesøster! Og i flere år så har jeg sagt at det er nok med to!
Men, det siste halvannet året har jeg prøvd å overtale mannen. Hadde egentlig slått meg til ro med at han ikke ville ha fler. Men så, plutselig så ombestemte han seg :)
Så nå er det tredje og siste! :)

hehe, det er rart med det, når du først har fårr smaken på barn så er det likke så lett å stoppe. Har du fått 1 så kommer nr 2 ofte etterpå fordi folk ikke vil at barnet skal være enebarn og så kommer det gjerne et bonusbarn etter nr 2 hehe

her er vi enige om 2:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Vi vet ikke helt. Men tenker litt på en tredje mann også. Å det vil samboern å:-) men først må nr2 komme.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vet ikke helt. Tror han må se hvordan det blir med to først. Kanskje jeg får han med på tre stk? ;)

Back
Topp