hvor mange barn vil du ha

Sha

Forumet er livet
hvor mange barn vil du ha?
eller hvor mange barn ville du hatt hvis det å føde ikke var vondere enn å få en nål i fingeren??[:D]  og det ikke var noen problemer økonomisk  eller plassmessig[:D]

3 [:)]
Vil ha 4, men min mann vil bare ha 3  og det er helt perfekt for meg [:)]

jeg har ikke noe særlig lyst til å føde fler jeg da! men hvis det ikke var for det så ville jeg hatt 3 tror jeg

2 tror jeg [:)]

Ville egentlig bare ha 2, mne fikk 3.

2, og jeg gleder meg til neste fødsel! ;)
største opplevelsen jeg noen gang har hatt!

Vil ha 2 [:D]

Er ikke fødselen som stopper meg fra å få flere barn, men svangerskapet + at jeg skal følge opp ungene både mentalt, fysisk og økonomisk.

Synes 2 er perfekt, men man skal aldri si aldri, plutselig kommer det en attpåklatt senere, hihi[:D]

vi vill ha 2, jeg har spøka litt om 3, og smakt litt på tanken om 3, så vi får se åssen det går..

Vi har ønsket oss 2-3 barn, men har havnet på 2 barn.
Sist svangerskap var til tider tungt pga. følte meg mye alene med dårlig form og mye trøtt da mannen var på sjøen.
Orker ikke tanken på å gjøre det en gang til med 2 barn i hus[:)]

Siden mannen min er mye borte, kreves det mye mer av meg hjemme, og da ser vi våre begrensinger med det også[8D]
Har en fantastisk fin gutt, og ei skjønn jente, er evig takknemlig og fornøyd med det[:)]

ORIGINAL: heart86

Vi vil ha 3 begge 2[:)]
så da får vi se hvordan det går[:)]

hadde vi hatt GOD plass, GOD økonomi og jeg kunne gått hjemme... hmmm, 4-5 stk kanskje!!
men det skjer ikke!

WOW! hehehe!! søta[:D]
DA kunne vi hatt den barnehagen vi har snakka om[:)][:D]

Det blir nok 3, hadde ikke hatt noe imot 4, men sambo seir nei[:)]

jeg ville egentlig ha 3, men sambo vil ikke ha mer enn to og jeg kan nesten ikke tvinge på han unger heller..
Men men vi vil jo ha to relativt tette så kan jo hende han ombestemmer seg om noen år og vi får en atpåklatt. Lov å håpe [:D]

her blir det 5
Og ikke fler[:)]
Ikke pga plass eller økonomi vi stopper men fordi de krever en del oppfølging[:)]

jeg vil ha mangen [:D]
men da må jeg først finne meg en gubbe[;)] hus og bil hadde vert greit oxo [:)]
4-5 unger [:D] 4 kansje [;)]

Ville bare ha 2 vi, men jammen får vi ikke en liten bonus unge[8D] hehe

holder med 2 [:D]

Back
Topp