Hvor mange barn vil du ha?

Cillia

Elsker forumet
Jeg trooor jeg vil ha 3[:)] I så fall satser jeg på å bli gravid om ca. 1 år, slik at det blir ca 3 år mellom mini og minsten[8D] Var ganske hektisk å ha 21 mnd, som jeg har mellom de to første[:)]

Vil ha 2 eller 3 [:)]

jeg vil ha 3.. men vil vente til nora er ca 3 år før nr to kommer.. så får jeg se hva jeg tenker da..[:D]

Har i utgangspunktet "alltid" ønsket og tenkt at jeg skal ha tre barn! Er ikke avskrekka etter den første nå iallefall, så vi får se hvordan det går etter neste :) Og hva sambo sier etter nr 2 ;)

Kun Jonas [:)]

Jeg må bare si at selv om det har vært veeeldig travelt dette året, er jeg såååå gla vi fikk de så tett! Nå står dem opp sammen på morgenen og leker sammen, Julie ordner og styrer, og de elsker å være sammen. Ser at de har så stor glede av hverandre! Bare det at de ikke er alene når de er på lekeplassen, ser jeg at gir dem en sånn trygghet som varmer mammahjerte mitt[:)] 

Sånn i tilfelle noen vurderer to tette[;)] Men tre så tette, DET orker jeg ikke[:D]

Tidligere har jeg sagt at alt mellom 2 og 4 er greit. Men sikter meg mer mot 3 nå. Vi har jo fått så fint barn nå. Hvis vi får en slik snilling en gang til er jeg klar for nummer tre jeg. Men blir nummer to også et barn med hjertefeil så blir det bare to. Orker ikke faren for å få en tredje... Holder med å følge opp to stk da. Men den lille tulla vi har nå er ikke avskrekkende i forhold til å få flere i hvert fall. :D

2 - og veldig fornøyd med det.

Vi ønsker oss fire barn hvis vi er så heldige [:)] Føler meg ikke ferdig med å være gravid i allefall [:D] Synes det er ti ganger mer morsomt å være jordmor nå enn før jeg ble gravid.

Jeg vil ha 4, men det får jeg ikke samboeren min med på. [&o]

Heilt ærligt så kunne eg tenkt meg 5 stk.

Men har ikkje økonomi te så mangen. så.

Jeg vil gjerne ha fem barn, men Mannen sier at jeg skal være heldig om jeg får to. Så da havner vi vel på tre, tenker jeg [;)]

Før sa jeg 2-3.. Nå sier jeg 2-4 [;)] Kommer an på økonomi og om drømmene våre blir virkelig sånn jobb messig. Mannen er fremdeles på 2-3. Så hvis vi er heldig blir det en søskenflokk på 3. Har alltid drømt om å adoptere et barn itillegg.

Tror nok det holder med to.. Bedre plass i bilen da [;)]

Jeg vil gjerne ha tre! Går greit med 2 liksom, men vil han en liten søskenflokk og da må det bli 3! [:D] Christoffer ser enig så lenge alle kommer før han blir 30. I år blir han 27, så da kan jeg ha to års pause før neste svangerskap [;)]

Jeg har alltid ønsket meg 3 barn.[:)]Men om jeg bare får 2,så blir jeg fornøyd med det og! Jeg er selv enebarn,og har et stort ønske om at han ikke skal bli det... Vil han skal få søsken..For det er noe som er et stort savn i mitt liv![8D]

venter nr 3 og da holder det her i gården. 3 stk får være nok. i hvertfall når det er 3 stk på 4 år.

jeg vil ha minst 3, mannen vil ikke ha mer enn 2... Så, time will show[;)]

Jeg har egentlig sagt stopp etter nr 3..... men jeg har begynt å lufte tanken min på å ville ha nr 4..

Så da får vi se da [:D]

Kan nok hende det blir en til ja..

Back
Topp