Hvor mange barn vil dere ha?

buster

Forumet er livet
Og hvor tett?

Jeg kan godt tenke meg iallefall 3, kanskje 4 barn!!! [:D]

Og har egentlig lyst på ett til med det samme, savner å
være gravid!!! [:D]

Men skal vente til jeg er ferdig med siste året på sykepleien,
så Julian blir vel iallefall to år, før det blir begynt på en til!! [:)]

Jeg ønsker meg iallefall mer enn en - gjerne 4-5 stykker - men kommer selvsagt an på så mye..
Mannen min sier 4 er nok, så det blir kansje med det[8|]..

Iallefall så vil vi vente med nestemann til vi får et større sted å bo - noe eget, altså[;)]

Jeg har alltid ønsket meg to, og det har jeg nå, men jeg hadde ikke hatt noe imot en til. Hadde vært koselig det. Hadde så utrolig flott fødsel, men ikke så flott svangerskap så vi får se.
Sambo vil vel i utgangspunktet ikke ha flere, men det er dager han vil litt allikevel så som sagt får vi se.
Klem

Vi skal bare ha ett vi;veldig fornøyd med det. Men må innrømme at jeg får lyst på en til når jeg ser nyfødtbilde av Nataniel, men det er i to sekunder. Det er sånn: Åh, har lyst på en til jeg...eh..nei, he he[;)] Men man kan jo aldri vite helt sikkert da..

Vel..jeg er ikke sikker jeg...Jeg har vel sagt at det holde rmed en men så har jeg vel egentlig ikke lyst på enebarn men ble samtidig grusomt skremt av og føde prematurt. Så vi får se..Ikke flere enn 2 ihvertfall.

Jeg har lyst på tre, gjerne en til snart. Føler meg ikke ferdig med svangerskap og fødsel... Men mannen min er ikke sikker, så jeg lever i "uvisse"...

Jeg har to... men det er jo lenge mellom de da!
Har ikke lyst å vente 7 år til neste...for at det blir flere, det håper jeg på!!
Har lyst på min.1 til...kansje flere![:D]

To holder for meg. Mannen min jobber i forsvaret og drar av og til utenlands for opp til 6 mnd av gangen, så jeg takler bare ikke å ha flere enn de to jeg har nå. Ble innlagt på sykehus med ekstrem kvalme og kastet opp hver dag hele svangerskapet, så jeg klarer aldri det der om igjen.

ORIGINAL: terese

To holder for meg. Mannen min jobber i forsvaret og drar av og til utenlands for opp til 6 mnd av gangen, så jeg takler bare ikke å ha flere enn de to jeg har nå. Ble innlagt på sykehus med ekstrem kvalme og kastet opp hver dag hele svangerskapet, så jeg klarer aldri det der om igjen.

Da skjønner jeg at det ikke er så morro med flere.
Klemmer

Vil nok egentlig ha en til...Men ikke like tett som de 3 første...[:-]
Så tiden får vise!!![:)]

Vil nok egentlig ha en til...Men ikke like tett som de 3 første...
Så tiden får vise!!!

Hehehe....ja men om du så venter 10 år til neste så er du jo fortsatt på det stadiet mange velger å BEGYNNE!! [:D]

Vi hadde begge fått beskjed fra legene våre at vi ikke kunne få barn, men "ut av det blå" ble jeg gravid. Så et barn tror jeg det blir her i huset. Svangerskapet er enda klart i minne og jeg kunne ikke tenkt meg å gått gravid igjen. Det fysiske var vanskelig men det psykiske var jæ....

Back
Topp