Hvor mange barn vil dere ha?

Zaya

Glad i forumet
Dette blir nr to her, men begge to ønsner tre barn. Tre er jo det "nye" to :rolleyes: men vi tar selvsagt en om gangen;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

planen er to, og jeg tror vi kommer til å holde på den planen! Men man vet jo aldri:)

har en fra før, så jeg er veldig spent på hvordan det blir med en til i huset:)

Vi hadde i utgangspunket lyst på et lite forballag, men bruker så lang tid på å lage barn at så mange blir det nok ikke. Vi får se hva vi ender opp på tilslutt ;)

Dette er nr tre og etter dette så er det stopp! Ja jeg vet at det er mulig å få flerlinger:-p

Jeg har alltid tenkt 4,siden vi bor på bondegård langt unna sivilisasjonen,og 50 unna min familie (så jeg trenger masse kjærlighet), men jeg nekter å være gravid flere ganger. Det får holde med disse to,kan eventuelt adoptere.

Vi skal ha nr 3 nå. Tror det greier seg. Er så lei av å være gravid allerede nå!! Spyr og er i elendig form :-/

Tror vi satser på to, men max tre om det blir et ønske om flere etterhvert. Kanskje fosterbarn eller bli beredskapshjem en gang i fremtiden når egne barn har blitt eldre. Vi får se hva tiden bringer ;-)

Har lenge hatt lyst på 3, men mannen syntes egentlig det var bra med 1, så derfor blir det 2 ;) Dette blir mitt siste svangerskap :(

Vi har alltid vært enige om 2 og nå er h*n på vei, men vi får se- man skal jo aldri si aldri..

Gubben påstår han vil ha fire barn, to gutter og to jenter :P Jeg tror 3 er mer realistisk økonomisk sett ;) Men hvis vi flytter til et stort hus, og økonomien tillater det, så kanskje kanskje ;). Meeeen, nå ser det jo ut til at jeg aborterer igjen da, så det spørs hvor mange vi klarer å få =/

Jeg ville ha 2, mannen ville ha 3. Nå venter vi nr.4 og det er definitiv den siste!!!! :)

Vi har vel bare snakka om at vi er helt sikre åå mer enn en. Mannen er nok ganske bestemt på 2, mens jeg syns det er rart å tenke på at detta da blir siste...

Dette blir min første, og samboer sin andre, og han seier stopp, men eg vil gjerne ha hvertfall en til! 3 barn er drømmen :)

Back
Topp