Hvor mange barn skal dere ha??

panterinnen

Gift med forumet
Er så forskjellig fra folk til folk synes jeg...
Jeg planlegger selv å ha tre barn tror jeg. Men får jeg tre gutter så skal jeg ha fire osv osv..
helt til jeg får ei lita prinsesse også [:D]
Har jo tross alt fått verdens nydeligste prins så da må jeg nesten få verdens nydeligste prinsesse [:D][:D]

Jeg har alltid sagt 6....men samboeren min får abstinenser bare jeg nemner det.hehehe... Tror nok jeg vil ha 3 i alle fall! Må fylle opp en personbil vettu! [:D]

maks to, tror vi! må først klare å få en!![;)]

me ønsker oss 2 me[:)]

Mannen min har alltid sagt han skal ha et fotballag.... Jeg har alltid tenkt jeg vil ha 8... så noen stykker bli det nok uansett... Tror vi tar et barn om gangen og ser hvordan det går... Men hvis jeg blir like sint og sur dette og alle de neste svangerskapene som jeg var første gang, så orker han kanskje ikke flere enn disse to... hehe

Jeg har lyst på to eller tre barn. [:)] Men må først få en i boks![;)]

Vi har fått ett barn og det blir vel med henne

Hvorfor ikke flere snuppepia???

Fordi jeg begynner å bli godt voksen og Frida er et prøverørsbarn og jeg vet ikke om jeg vil igjennom alt pånytt. Skulle vi klare å få på egen hånd, så vil jeg beholde barnet, klart.

vi skal nok bare ha et barn tenker jeg, har litt å gjøre med alder på samboer og gjøre og sånn[:)]

vi har lyst på to barn vi [:)] men hvis jeg blir gravid etter vi har fått to barn, så beholder vi det. så hvem vet kansje vi ender opp med et helt fotball lag [8D]

Har 2 så det må vell bli en til[:D]
Har alltid sakt at jeg vil ha 3 barn.[:)]

Jeg vil ha 4, mannen vil ha 2, så da ender vi kanskje opp med 3?
Men først får vi konsetrere oss om å få ut den første...

[:D]

Før vi hadde fått noen, ønsket jeg meg 4 og mannen min 2. Nå venter vi det tredje, og er fornøyd begge to. Da setter vi punktum. Er kjempeglad for å ha fått de jeg, da det så ut til at vi ikke kom til å få noen. Men etter et vellykket prøverørsforsøk, så løsnet det for oss.

MANNEN MIN HAR ALLTID ØNSKET SEG 3 BARN, JEG 2[8D] MEN DET VISER SEG JO AT JEG ER EN AV DE MANGE SOM HAR PROBLEMER MED Å BLI GRAVID[&:]SÅ VI SKAL VÆRE GLAD FOR DEN VI HAR, PRISE OSS LYKKELIG FOR EN TIL OG IKKE FORVENTE NR.3[8|] (HVIS JEG IKKE SKULLE VÆRE SÅ HELDIG Å FÅ TVILLINGER, DA)[:)]

Blir bare ett mellom meg og samboeren...Men så har han 2 gutter fra før som bor halvt hos oss. Det holder med 3 barn i huset, 2hunder og 2 katter[;)]

jeg har alltid ønsket meg mange barn [:D] Men samboeren satser helst på to... Men nå får vi se om jeg blir gravid.. Får være evig takknemlig om jeg får en... [:D]

Jeg håper på to barn forholdsvis tett. Men blir det to gutter spørs det om jeg må få tre barn... Vil gjerne ha ei datter også.Vi får se[:D] Det viktigste nå er at alt går bra i det første svangerskapet.

jeg har alltid hatt lyst på fire, kjæresten min vil ha to. Vi har en gutt fra før, så om jeg blir gravid nå og det blir en gutt blir det nok til at vi prøver på en til. Blir det en jente kan det hende vi stopper der. men man skal aldri si aldri. kjenner jeg meg selv rett blir jeg nok babysyk om noen år igjen uansett! [:)]

Jeg vil ha 2 barn og samboer vil bare ha ett så vi får se hva som skjer!

Back
Topp