Hvor mange barn og hvor mye plass?

Hvor mange barn har du?
2

Hvor mange soverom har du/dere?
3

Hvor stort hus?
Ca 110kvm

Så lurer jeg på:

Hvor mange søsken har du?
2

Hvor mange soverom hadde dere hjemme under oppveksten?
2 soverom frem til jeg var 9. Når min søster da ble født bygde vi nytt med 4 soverom.

Hvor stort hus?
Aner ikke. Liten kjellerleilighet i begynnelsen, og ganske stort når det var ferdig bygd.

Fikk du nok oppmerksomhet?
Ja.

Hvor mange barn har du?
1

2

Hvor stort hus?
65kvm leilighet

2

4
Hvor stort hus?
Huske ikke:p

Ja

Jeg lurer på dette:

Hvor mange barn har du?
To barn

Tre soverom pluss kjellerstue

Hvor stort hus?
150 kvm

Så lurer jeg på:

En bror

Fire

Hvor stort hus?
Ca 200 kvm

Absolutt:)

Syns det høyres ut som det er nok av plass i huset, men det er klart at jo fleire barn ein har gir det mindre tid til kvar enkelt, men dei har jo fleire å støtte seg til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor mange barn har du?
Straks 2

3. Men har kjellerstue og loftstue i tillegg.

Hvor stort hus?
180kvm

Så lurer jeg på:

2

4

Hvor stort hus?
120 kvm

Jada

Jeg synes det høres nok ut. 2 stuer gir mye, da trenger man ikke sitte sammen alle sammen. Og alle får et soverom hver. Jeg synes alle barna bør få ha litt privatliv og et "eget sted". Helst hvert sitt soverom, men dersom man må dele er det ok hvis de har nok plass til tingene sine og at huset er stort nok til at de har mulighet til litt tid for seg selv. Jeg tenker at stort hus er bedre og er sånn sett enig med mannen din, at man er sammen går an allilevel. Det har noe med hvordan man legger opp hverdagen og familielivet. Jeg synes at barna bør få muligheten til både å være mye sammen og være for seg selv ut i fra hva de trenger. Det er ikke veldig stort hus dere har, så det kommer jo an på om kjøkken og stuene er store nok til alle. Feks stor kjøkkenbord og stor nok sofa. Så lenge de har hvert sitt rom trengs ikke så mye gulvplass og andre sitteplasser i stuene.

Jeg har vokst opp med en søster og vi hadde hvert vårt rom. 2 stuer, dog rett ved siden hverandre med stor åpning og to trappetrinn. Er litt usikker på kvm... Ca 200 vil jeg tippe, kanskje litt mer. Synes det var akkurat passe. Stoooor hage.

Vi har nå 2 barn. 3 soverom, 2 stuer og stort kjøkken. 165 kvm. Liten hage, men stor nok :) Kunne fint hatt 3 barn.

[QUOTE="

Hvor mange barn har du? 1 og 1 på vei

Hvor mange soverom har du/dere? 4

Hvor stort hus? 325kvm

Så lurer jeg på:

Hvor mange søsken har du? 7 halv/ste søsken

Hvor mange soverom hadde dere hjemme under oppveksten? 1

Hvor stort hus? Leiligheter fra 40-60 kvm ca etter hva jeg husker

Fikk du nok oppmerksomhet? Nei

![/QUOTE]

Back
Topp