hvor mange barn må de be

**Moonlight**

Forumet er livet
før dere synes at de skal be hele bhg avd.i barnebursdag?Og kan man tvinge barnet til å be noen de ikke vil?(som ikke er helt venner)

jeg hadde nok invitert alle eller ingen.. Kommer jo selvsagt an på hvor mange de er da.
Men bursdager blir det alltid snakk om med barna, og tenk så sårende for de som ikke blir bedt fordi de ikke helt er gode venner.
Ble litt rart forklart...

Jeg ber kun de som er på samme avdeling.. som hun har fulgt sammen med fra småbarnsavdelingen.. som hun også møter litt i fritiden.. da blir det ca 4-5 stk

Har overhode ikke plass til hele avdelingen[8|] Og det er heller ikke vanlig hos oss gudskjelov

Det er ikke vanlig eller gitt noen beskjed om at man inviterer alle eller ingen i barnehagen til frøkna heldigvis. Det er 20 barn på avdelingen hennes og det hadde jeg overhodet ikke hatt plass til, men aldri hørt noen si noe på at de ikke er invitert i en bursdag der...

i barnehagen her så innviterer man de som er født i samme år... men nå så får man ikke ha med invitasjon til b.hagen..man sender ut...så da inviterer vel barna de som de vil

her så ber vi de som er i samme alderskull til ungene
det er ogs¨det som er "regelen" alle i samme aldserkull eller kun jentene/guttene i samme alderskull, eller så må en be alle.

Vi inviterte bare jentene på avdelingen til snuppa, for det ville hun.

vi ber enten alle på avd, alle jentene/ guttene, alle på samme alder eller alle jenter/gutter på samme alder.. synes det blir rett og rimelig.. Min unge må be etter de reglene, er dessverre noen som aldri får invitasjon.. tenk hvor sårt[:o]

han er aldri blitt bedt i bursdag,men regner med at noen har feiret alikevel?så tror ikke alle ber alle nei...Og de han leker mest med er på en annen avd.Men han ville ha noen fra sin avd også.Er vel omtrent halvparten.Og nei,kan ikke si vi har plass til 20 unger egentlig.Men vi kan ikke legge innbydelser på plassene,men må gi de til de ansatte...

I fjor hadde hun alle jentene + 3 av guttene på samme årskull, dvs 11 barn. I år sier hun at hun vil be jentene på basen og noen på den andre storbasen. Vi bruker leie bhg til bursdagsfeiringen, så det er god plass[:)]

Barnehagen har ingenting med det. De kan ikke bestemme hva som skjer på fritiden og bursdagsfeiringer i helgene.

Vi har rett og slett ikke plass til alle, de er 34 barn på avdelingen. Tar man vekk "5årsklubben" er det allikevel for mange (25 stk). Og jeg kan ikke bare be guttene fordi han har mange jentevenner. Og det blir helt feil å bare be årskullet hans fordi han har bestevenner som er i årskullet over og noen han bare krangler med i samme årskull. Jeg ber vennene hans, det er det som er naturlig!

Vi skal feire bursdagen til storejenta på lørdag, og vi skal be alle jentene på avdelingen hennes, det blir 7 stykker til sammen :) Akkurat passe[:D] Jeg har vært vant med at man ber alle jentene/guttene i avdelingen/klassa, da føler ingen seg utenfor[:)]

her inviterer de enten alle, eller bare gutter eller jenter..
men jeg mistenker at noen blir holdt utenfor.. men det er ikke lov å gi ut inbydelser i bhg med mindre alle blir bedt...

Back
Topp