Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det er fordi mange av de som er aktive her i forumet er over gjennomsnittlig interessert i barn, foreldreliv, m.m.Her inne har jeg sett overraskende mange med 4+ barn, noe som virker uvanlig de fleste steder i landet.
Hvor mange barn har du akkurat nå? Svaret kan man endre om det kommer flere![]()
Er så lenge siden med de to eldste, men kan ikke si at noen av dem egentlig har vært noen kickboksere.. Det er i hvert fall ikke noe jeg kan huske. Han minste var også veldig rolig, men han hadde knytte på snoren og det kan være derfor. Så nå er jeg veldig spent på denne frøkena, men hun ligger veldig mye med ryggen ut så kjenner ikke sparkene utover. Må liksom holde på magen for å kjenne bevegelsene ordentlig. Noen ganger så lurer jeg på om det er pga Bukplastikk jeg tok i 2014 for man mister mye av følelsene på magenDere med 2+ barn, har dere merket stor forskjell på bevegelsesstyrken i svangerskapene? Har noen av barna bevegd seg betydelig mindre hele svangerskapet?
Dere med 2+ barn, har dere merket stor forskjell på bevegelsesstyrken i svangerskapene? Har noen av barna bevegd seg betydelig mindre hele svangerskapet?

Nr 2 var helt ekstrem. Jeg vet ikke hvordan det ville vært med en mer aktiv baby i magen. Selvfølgelig ønsker man aktive barn, man ønsker å kjenne liv. Men det var til tider vondt, de bevegelsene. Nr 1 var mye roligere. Hun hikket mer og sov mer, eller lå rolig. Hun ville ikke røre seg når pappan eller andre tok på magen, mens andremann gikk amok. De er litt sånn nå ogDere med 2+ barn, har dere merket stor forskjell på bevegelsesstyrken i svangerskapene? Har noen av barna bevegd seg betydelig mindre hele svangerskapet?
Jenta vår gjør ikke hva som helst når man vil, mens gutten vår gjerne viser fram sine triks i full fart haha. Morkaken var foran begge ganger. Kunne se og kjenne bevegelser ganske godt med nr 2.Jeg venter nr 3 nå, og hun er veeeldig rolig. Første gang jeg har morkaken bak faktisk, så jeg er overrasket over at jeg får så lite juling. Hun første jeg fikk var helt gal, og han i midten hakket roligere. Blir jo nesten bekymret for om hun jeg har i magen er svak eller syk eller noe?Hadde morkake foran for første gang nå sist, og merket betydelig mindre gjennom hele svangerskapet. Det var overraskende stor forskjell.
Men han er en ganske chill type på utsiden også![]()