Hvor mange barn har du?

Hvor mange barn har du?

• Ingen, prøver ikke

• Ingen, prøver

• 1 barn

• 2 barn

• 3 barn

• 4 barn

• 5 barn

• 6 barn

• 7 barn

• 8 barn

• 9 barn

• 10+ barn

Results are only viewable after voting.

Mymlens

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Fastelavnsbollene 2026
Her inne har jeg sett overraskende mange med 4+ barn, noe som virker uvanlig de fleste steder i landet.

Hvor mange barn har du akkurat nå? Svaret kan man endre om det kommer flere :dummy1::dummy:

Prøver ikke nå, for er gravid. Har fire, venter nr5 - svarte 4 foreløpig :smiley-ashamed004

Jeg venter nr 3 så jeg krysset av for det. :knegg:
Ja, altså, jeg tenkte jo på at jeg KUNNE krysset av for 5, men safeguarden min er så på oppe i hodet mitt frem til ungen faktisk kommer ut.. :bag: :bag:

Ja, altså, jeg tenkte jo på at jeg KUNNE krysset av for 5, men safeguarden min er så på oppe i hodet mitt frem til ungen faktisk kommer ut.. :bag: :bag:
Ja, spesielt så tidlig i svangerskapet som vi er. :nailbiting: Har jo hengt her i 3 år nå, og har lest om mange nedturer. Vet at det plutselig kan gå en annen vei enn forventet

5 barn her, prøver på nr 6 :love7
Kan jeg spørre hvor tette dine er? :bag:
Nå er nr5 i produksjon her da, men jeg har et egg igjen på lager, og har jo allerede begynt å tenke på om man skal bruke eller kaste :bag: dvs, gi nr6 et forsøk, eller.. ikke. (Trenger heldigvis ikke bestemme meg før 2030, da. Egget kastes vel uansett i november 2030.)

Nå er nr5 i produksjon her da, men jeg har et egg igjen på lager, og har jo allerede begynt å tenke på om man skal bruke eller kaste :bag: dvs, gi nr6 et forsøk, eller.. ikke. (Trenger heldigvis ikke bestemme meg før 2030, da. Egget kastes vel uansett i november 2030.)
Hvorfor kastes egget i 2030? Du har jo ikke nådd 46 år innen den tid? Er det en maksgrense på hvor lenge eggene får være på frys?

Hvorfor kastes egget i 2030? Du har jo ikke nådd 46 år innen den tid? Er det en maksgrense på hvor lenge eggene får være på frys?
Inntil 10 år, men maks til kvinnen er 46

Skjønner! Er det forskjellige regler offentlig og privat på hvor lenge man kan ha eggene fryst?
"I henhold til norsk lovgivning kan et embryo ligge på frys i inntil 10 år. Det må være satt tilbake før kvinnen fyller 46 år. "

Men leser at enkelt klinikker kan ha kortere tid da, pga kapasitet. Men tolker det som at 10 år er maks

14 mnd mellom 1 og 2 (skulle deretter «aldri ha fler barn» …riight)

(11 års opphold)

3,5 år mellom 3 og 4,

2 år mellom 4 og 5 :whacky011

14 mnd mellom 1 og 2 (skulle deretter «aldri ha fler barn» …riight)

(11 års opphold)

3,5 år mellom 3 og 4,

2 år mellom 4 og 5 :whacky011
Skjønner godt at man kunne tenke aldri mer etter knapt et år mellom de første :hilarious:20 mnd mellom 3&4 her, og det har vært hardt innimellom .
Blir over 2,5 år mellom 4&5 nå.

6 barn og prøver på nr7 :binkybaby

2 barn og prøver på 3. og siste! :love7
Vi har det egentlig ganske så flott akkurat nå, men det er likevel et savn etter en tredjemann. De sier jo at man ikke angrer på de barna man har fått. Så hvorfor ikke lage liiiitt mer kaos i hverdagen! :hilarious::Heartred

Back
Topp