Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg venter nr 3 så jeg krysset av for det.Prøver ikke nå, for er gravid. Har fire, venter nr5 - svarte 4 foreløpig![]()

Ja, altså, jeg tenkte jo på at jeg KUNNE krysset av for 5, men safeguarden min er så på oppe i hodet mitt frem til ungen faktisk kommer ut..Jeg venter nr 3 så jeg krysset av for det.![]()

Ja, spesielt så tidlig i svangerskapet som vi er.Ja, altså, jeg tenkte jo på at jeg KUNNE krysset av for 5, men safeguarden min er så på oppe i hodet mitt frem til ungen faktisk kommer ut..![]()
![]()
Har jo hengt her i 3 år nå, og har lest om mange nedturer. Vet at det plutselig kan gå en annen vei enn forventetKan jeg spørre hvor tette dine er?5 barn her, prøver på nr 6![]()

dvs, gi nr6 et forsøk, eller.. ikke. (Trenger heldigvis ikke bestemme meg før 2030, da. Egget kastes vel uansett i november 2030.)Hvorfor kastes egget i 2030? Du har jo ikke nådd 46 år innen den tid? Er det en maksgrense på hvor lenge eggene får være på frys?Kan jeg spørre hvor tette dine er?
Nå er nr5 i produksjon her da, men jeg har et egg igjen på lager, og har jo allerede begynt å tenke på om man skal bruke eller kastedvs, gi nr6 et forsøk, eller.. ikke. (Trenger heldigvis ikke bestemme meg før 2030, da. Egget kastes vel uansett i november 2030.)
Inntil 10 år, men maks til kvinnen er 46Hvorfor kastes egget i 2030? Du har jo ikke nådd 46 år innen den tid? Er det en maksgrense på hvor lenge eggene får være på frys?
Skjønner! Er det forskjellige regler offentlig og privat på hvor lenge man kan ha eggene fryst?Inntil 10 år, men maks til kvinnen er 46
"I henhold til norsk lovgivning kan et embryo ligge på frys i inntil 10 år. Det må være satt tilbake før kvinnen fyller 46 år. "Skjønner! Er det forskjellige regler offentlig og privat på hvor lenge man kan ha eggene fryst?
Kan jeg spørre hvor tette dine er?
Nå er nr5 i produksjon her da, men jeg har et egg igjen på lager, og har jo allerede begynt å tenke på om man skal bruke eller kastedvs, gi nr6 et forsøk, eller.. ikke. (Trenger heldigvis ikke bestemme meg før 2030, da. Egget kastes vel uansett i november 2030.)

Skjønner godt at man kunne tenke aldri mer etter knapt et år mellom de første14 mnd mellom 1 og 2 (skulle deretter «aldri ha fler barn» …riight)
(11 års opphold)
3,5 år mellom 3 og 4,
2 år mellom 4 og 5![]()
20 mnd mellom 3&4 her, og det har vært hardt innimellom .
Skulle ønske jeg kunne fått fler men nå er det stopp 

Er avstemming øverst7 barn![]()