Hvor mange barn har du?

Jeg var en på snart 7 mnd :) kunne tenkt meg 3 sånn egentlig. Men tror ikke mannen går ned på mer enn 2 (ved mindre det blir tvillinger).
Vil illefall ikke ha enebarn.
 
Jeg er helt enig i tankegangen din :) jeg er attpåklatt etter 5 tette. 7 år mellom meg og yngste broren min. Derfor ble jeg oppdratt som enebarn på en måte. Misunnet vennene mine som hadde javngamle søsken å dele minner og opplevelser med, noen å leke med på ferie osv. Følte meg litt alene, samtidig som jeg så det tette båndet til brødrene mine som kom på perler på en snor.

Nå har jeg baby på 7 mnd :D samboer er enebarn og har egentlig tenkt at et barn er arbeid nok. Men jeg har fått han på gli på tanken på en til om ikke så mange år. Han skjønner at gevinsten med søsken er stor.

Ja, nei jeg håper virkelig jeg får mannen på gli.. Håper vi kan prøve på neste sånn når mini har gått ett år i bhg. Eldste rekker jo da å flytte ut innen neste eventuelt kommer, så tenker det blir perfekt egentlig :) jeg satt med mye av de samme følelsene som deg i oppveksten.. Følte meg veldig ensom og alene, selv om jeg hadde søskenbarn som var nære i alder.. Men der var liksom ikke det samme når alt jeg savnet søsken så inderlig :) Mamma mistet 9 ganger fordelt både før og etter meg, så det var nok enda vanskeligere for henne.. Får krysse fingrene for at vi begge får overtalt disse mannfolka ;)
 
Vi har to barn med 8 års aldersforskjell. Det får vi ikke gjort noe med for eldste som del, men vi ønsker oss ett barn til innen rimelig kort tid for at de yngste skal ha hverandre i oppveksten. Er ikke fremmed for ett fjerde barn heller, men samtidig er vi en reiseglad familie, og jo flere barn jo ferre reiser blir det (økonomi)

Alltid ønsket meg 3 barn :)
 
Har en på 4 mnd, og er igang med prøving på nr 2. Vi ønsker 2 tette barn :) så får vi se om et par år om vi vil ha en attpåklatt :D men så langt så ønsker vi bare 2:)
 
Har én. Ønsker oss en til, ganske snart. Vi planla tre, men jeg tror vi holder oss til to. Vi får se! :happy:
 
Back
Topp