Hvor mange barn har du?

M

Moderator Eve

Guest
Hvor mange har du?
Hvor mange har du lyst på?
Hvor mange hadde du lyst på?
 
Har 2, vil ha minst 1 til [emoji4]
 
Vi har et himmelbarn (mistet i 6 måned pga morkakesvikt), og en på snart 4 måneder. Hadde lyst på 3, og det blir i alle fall minst et svangerskap til. Får se hvordan det går og hvordan lillebrøster blir. Om det kommer enda en som er som han på snart 4 måneder så er det stor fare for at jeg vil ha en til. Men svangerskapet nå var rimelig tøft psykisk så får se om jeg orker to til. Og om vi rekker det før jeg føler jeg blir alt for gammel. :hilarious:
 
Har 2. Hadde opprinnelig ikke lyst på noen. Fikk en, ønsket om en til kom da.

Skal ikke ha flere, selv om jeg innimellom savner babytid selvsagt. Får låne venninners babyer heller da [emoji39]
 
Har 2, ønsket 2 eller 3, men minsten tok den avgjørelsen for oss :p det blir med de to vi har!
Redigert: nå er jeg på vippen ang om jeg faktisk vil ha en til likevel :hilarious:
 
Last edited:
Har seks. Var egentlig ferdig på tre, og fire, og fem. [emoji23][emoji85] Nå kan jeg tenke meg en til. [emoji1787]
 
Har tre, og stopper der pga helsen min. Alltid ønsket to tette, men det får bli i neste liv:joyful::rolleyes:
 
Har 3 barn og 31 uker på vei med nr 4 som blir sistemann:Heartbigred To jenter:HeartpinkTo gutter:Heartblue
 
0, har 2 bonus da og snart 1 egen
2
2
 
Har 2 barn. Ønsket en til men pga yngste sin helse så så det litt stopp. Venter på 3 operasjon og 4 narkose på under 3 år. Medisiner hver morgen og kveld.
 
Har to :)
Ønsker to eller muligens tre :)
Ønsket to før jeg ble gravid :)
 
Hvor mange har du? 2
Hvor mange har du lyst på? 3
Hvor mange hadde du lyst på? Aldri spesielt antallet. Tatt det litt som det kommer.
 
Har to, har litt lyst på en til og før jeg fikk noen av dem ville jeg ha fire.
 
Har to , tredje på vei. Alltid ønska meg tre, jeg må være gal om jeg ønsker en nr 4 hehe :)
 
Back
Topp