Hvor mange barn har du?

Tre

Og vi anser oss som ferdige ja
 
Har nummer en i magen. Håper på flere barn i fremtiden.
 
Akkurat fått tredje, hvorav 2 lever.
Håper på en til
 
Har to. Håper og tror vi hvert fall skal ha en til [emoji173]️
 
Snart tre. Blir ikke fler.
 
Har to. Ønsket meg egentlig tre. Tenker jeg kanskje vil ha fosterbarn når mine blir eldre - kanskje
 
Vi har en, håper vi før til en til :) jeg vil egentlig ha 3, men mannen 2! Løsningen blir et fosterbarn etterhvert som kan være en del av familien :) eller beredskapshjem, vi får se hva som passer oss best når ungene har nådd skolealder :)
 
Har 2.
Ønsket meg mange før jeg fikk barn... men nå får vi se. Mannen vil gjerne ha fler :)
 
1 barn og vi ønsker å prøve på 1 til etterhvert[emoji4]
 
ett barn + ett på vei. Når den lille kommer i august er vi fulltallige :) sånn i teorien. Man vet jo aldri hva fremtiden bringer, men da må det være et uhell som skjer. Sambo skal visst snippe når denne er kommet :)
 
Har 2 i magen som er på vei. Ellers tenker vi å prøve på en til om en stund. Kommer ikke til å bruke noe prevensjon siden det tok 2 år denne gangen og vi aldri har klart å bli gravide på egenhånd, så får vi se hva som skjer :)
 
Ingen. Skulle hatt en mageboer, men det endte i MA. Nå prøver vi på nytt :)
 
Nettopp fått nr tre på under tre år, hvorav to lever, og føler meg egentlig ganske ferdig nå. Frister ikke å gå gravid igjen...
 
2 :) Planlegger ingenting, men ikke låst oss på at vi ikke ønsker fler heller :)
 
Back
Topp