S Snuppaa Forelsket i forumet 25 Jan 2011 #1 Da medregnet stebarn osv.. Hvor mange har du og samboeren tilsammen?[:)]
R Rummy-o Glad i forumet 25 Jan 2011 #3 Har ingen samboer/kjæreste, men jeg har 1 barn. Ingen planer om å få flere. Skal aldri si aldri da, men jeg har virkelig ikke lyst på flere barn. [:)] Er nokså ung, så kan jo hende jeg får lyst på flere barn om 10 år f.eks.
Har ingen samboer/kjæreste, men jeg har 1 barn. Ingen planer om å få flere. Skal aldri si aldri da, men jeg har virkelig ikke lyst på flere barn. [:)] Er nokså ung, så kan jo hende jeg får lyst på flere barn om 10 år f.eks.
S Snuppaa Forelsket i forumet 25 Jan 2011 #6 Jeg bare lurer... Tenker at når vi har fått felles barn, så er vi en innmarri stor familie[:-]
S Snuppaa Forelsket i forumet 25 Jan 2011 #10 ORIGINAL: SistemannIMagen 4 stykk[:)] fungerer det fint å ha fire?[:)][:)] Slitsomt, kanskje?[:D][;)] for om jeg blir gravid, så blir det vårt første felles barn... men det fjerde i familien[:)]
ORIGINAL: SistemannIMagen 4 stykk[:)] fungerer det fint å ha fire?[:)][:)] Slitsomt, kanskje?[:D][;)] for om jeg blir gravid, så blir det vårt første felles barn... men det fjerde i familien[:)]
paleface Gift med forumet 25 Jan 2011 #11 ORIGINAL: Godhjerta Vi har ett barn felles. (men jeg har ikke samboer da, vi er gift) [8D] Samme her. [:)]
ORIGINAL: Godhjerta Vi har ett barn felles. (men jeg har ikke samboer da, vi er gift) [8D] Samme her. [:)]