Hvor mange barn har dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Har du flere barn? - Eller er det din første?
- Dere som har flere, hvordan synes dere dette svangerskapet forløper sammenlignet med tidligere svangerskap?

- Dere som venter deres første, er det noe ved graviditeten så langt som overrasker dere?

Har to barn fra før! En på 6 år og en på 6 mnd..

Det eneste jeg har merket er at jeg er vanvittig trøtt! Men om det er graviditetens skyld eller om det er fordi jeg er oppe flere ganger om natten for å amme vet jeg ikke :p

Har en på 6 og ei på 2,5. Synes det er mye likt som med de to andre. Trøtt og kvalm. Det er litt tidlig enda å si noe om hvor ille kvalmen vil bli for den har vært verst etter uke 8 hos meg. Og da verst med jente.

Dette er nr2 og føler det er ganske anderledes faktisk. Mye mer ligamentsmerter denne gangen og kvalmen har gitt seg mye tidligere. Bare vart i ca 3 uker denne gangen kontra 7 uker sist :eek:

Har to barn fra før av, ei som snart er 6 år og ei som er 3 år[emoji4] synes dette svangerskapet er veldig likt som med de to jeg hadde med jentene (altså minimalt med symptomer).
Hadde ett svangerskap tidligere i år, men mistet. Det svangerskapet hvor jeg mistet, hadde jeg faktisk flere symptomer enn jeg hadde med de to første svangerskapene. Tror ikke det har så mye å si, men litt finurlig var det nå.

Har 2 fra før. Kvalmen (hadde ikke oppkast) kom rundt uke 6/7 begge gangene. Så er spent på om den dukker opp snart.. hadde ellers fine svangerskap. Blir ekstra følgt opp og er på hyppige kontroller både hos lege og på ul.

Har ei på 9 år og ein på 14 mnd. E egentlig mindre kvalm å har mindre ligamentsmerter denne gangen enn med dei to andre. Trøttheten derimot e der definitivt [emoji16]

Har ei på 7 og en bonussønn på 7 :) foreløpig er ting ganske likt som mitt første svangerskap, bortsett fra at jeg har mye vondere pupper denne gangen :blackeye:

Jeg har ei jente på 2 år fra før. :-) Må si jeg syns det er mer slitsomt denne gangen, selv om jeg bla kastet opp hver dag de første 3 mnd sist :( Har vært mye kvalm allerede, og føler meg oppblåst og veldig trøtt. Det var enklere med nr 1 på veg da jeg kunne sove og slappe av som jeg ville.

Første barnet her[emoji177] Spent på formen de neste ukene.. foreløpig litt uggen og trøtt, men absolutt tålelig [emoji85]

Har en sønn fra før, født i 2010. Forrige svangerskap hadde jeg ingen plager, knapt symptomer. Men denne gangen har jeg hadd litt morgenkvalme. Ikke værre enn at jeg har kastet i meg et par brødskiver også har det gjort susen. Men kvalmen har kommet tilbake om det har gått en stund uten at jeg har spist. Virker som at det holder å gir seg nå. :-) ellers er jeg egentlig bare trøtt. Hele tiden.

Har en på 9år og ei på 17mnd :-) var ikke dårlig med første, sinnsykt dårlig med nr.2 og nå er jeg foreløpig bare veldig trøtt og småkvalm inn i mellom [emoji56]

Jeg har to barn fra før, datter på 18 og sønn på snart 11.

Jepp, vi liker å få de tette ;)

Har et barn fra før som blir 3 i januar :)

Har en sønn på 15 år og en datter på 9 år. Lenge siden jeg gikk gravid sist:happy090

Trodde jeg var syk før jeg fant ut at jeg var gravid. Utrolig tungpustet, det var jeg ikke i 1. Trimester med noen av de andre barna :happy118

Litt skrekkblandet fryd denne gang.

Har to jenter fra før, 5 og 4 år. Føler jeg er mer uggen/kvalm nå, trøttheten er lik... men hva husker vel jeg[emoji13]

Back
Topp