Hvor mange barn har dere/ ønsker dere?

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Jeg har 3 prinsesser, og hadde det ikke vært for at jeg blir så himla dårlig i svangerskapene, så kunne jeg godt tenkt meg enda en baby om noen år.. en liten attpåklatt:-) men kjenner at jeg skal ha energi til å følge opp de tre vi har:-)

Vi har 2, men kjenner jeg har lyst på en til innen 2 år. Så da blir neste prosjekt å få samboeren med på denne tanken ;)

vi har et barn sammen + at han har to barn tra tidligere....vi er enige om et barn til,selv ønsker jeg 3 barn,dette er vi dels enige om så vi får se da

Vi har to barn, og det tror jeg holder. Har ikke lyst til å gå gravid igjen, og ikke føde heller. Mye å følge opp senere også. Likevel kjenner jeg at det er trist å aldri mer oppleve alt det spesielle med å få et barn igjen. Kose med en liten baby.. Men det er jo ikke lenge de er så små.. Så kommer trassen;-)

Vi har en gutt. Vil ha en til om noen år, men tror vi har nok med to da. Vil aller helst ha en aldersforskjell på 3,5- 4 år mellom dem, så da får vi se om vi får det til sånn ca.:)

Jeg har 2 gutter og akkurat nå holder det..har ikke tid til flere da jeg driver med utdannelse :)

Back
Topp