hvor mange barn er grensen deres?

ORIGINAL: Tre blir fire

ORIGINAL: Marit 83

2. Før var den 3 fordi jeg selv er fra en flokk på 3, men ikke søren om jeg skal føde 3 ganger.

HAHA..her er det ikke fødslene det står på. Her dreier det seg om plass og tid[:D]

Hehe...da har du sikkert hatt noen fine fødsler tenker jeg [;)]
Min var helt GRUSOM, finner ikke ord [:(] Gaaaad som jeg gruer meg til neste gang... [:(]

2. Før var den 3 fordi jeg selv er fra en flokk på 3, men ikke søren om jeg skal føde 3 ganger.

HAHA..her er det ikke fødslene det står på. Her dreier det seg om plass og tid[:D]

Min var helt GRUSOM, finner ikke ord [:(] Gaaaad som jeg gruer meg til neste gang... [:(]

Har forsåvidt bare vært gjennom en, men den gikk egentlig veldig fint så ja, ingen traumer derfra. Får håpe du får en fantastisk opplevelse denne gangen da så kanskje du plutselig får lyst på den 3. likevel[:D]

Har forsåvidt bare vært gjennom en, men den gikk egentlig veldig fint så ja, ingen traumer derfra. Får håpe du får en fantastisk opplevelse denne gangen da så kanskje du plutselig får lyst på den 3. likevel[:D]

Håper det blir "bedre" enn sist gang ja... [8|]

Jeg hadde lyst på 4... men siden det er så vanskelig å bli gravid, så tar jeg til takke med de jeg får.. [:D]

Her har jeg og samboer'n sakt max 2... den er vi ganske enige om... men får se hva som skjer... kan jo hende vi ønsker oss flere etterhvert... hehe... [:D] Men jeg tenker sånn at 2 er ganske greit... skal jo ha kapasitet til å følge opp ungene man setter til verden også. Det blir nok ikke bare-bare hvis de ungene våre arver adhd'n til både sin mor og sin far... hehe.. er såpass mye av det på begge to sin familie så vi blir nesten overasket om vi får unger uten det der. [8D] Blir det to nydelige sprelske barn så kan det være greit å ikke ha så mange fler å fokusere på. [;)]

3-4 er min grense og drøm [:)] Min samboer har 2 fra tidligere forhold som vi har 50%
Så vi blir da 3 [:D] Håpr jeg får gleden av å få en til senere og da er vi 4 [:D] My dream come true [:D][:D][;)]

Dette er min siste og her bllir det 3,men det stopper her![:D]Skulle gjerne hatt 5-6barn vi men det stopper seg selv med økonomi osv...dem skal jo trossalt betales for og følges opp å

min kjære er fra en stor familie så tenker meg at vi stopper på 4-5

Leste om ei som venter sitt 19. barn!!! Tror nok ikke hu har noen grenser... Jeg stopper nok i god vei før det!

Dere kan lese saken her: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=578317

Back
Topp