hvor mange barn er grensen deres?

vannmann 87

Glad i forumet
min grense er på max 3. og det samme er min mann sin. men det kan være at det bare blir to.

her er det 3, max 4[:D]
kan kan jo hende det "bare" blir to også da[8D]

jeg vil ha fire, men mannen sier det holder med 3, men vi får se da.. nr3 som kommer nå.

Før sa jeg alltid at jeg bare ville ha et barn, men så fikk jeg et barn og da måtte jeg ha to, nå er jeg gravid med nr 2, og håååper på å få med mannen på nr 3 om noen år[:D] Så her er max grensa 3, kaaansje 4[8D]

Her er grensen på 2 så nå er det stopp etter denne! Kunne godt tenkt meg 3 med de skal følges opp og det blir sikkert ikke lettere med årene det heller+at både jeg og samboeren er aktive innen idrett og det tar også tid.

Derfor må jeg nyyyyte tiden fremover mens de er små,dette får jeg aldri tilbake!

Jeg har alltid villet ha tre, mens mannen alltid har sagt to.. Han tror vi er ferdige etter denne, men vi får nå se om jeg klarer å overtale han med tid og stunder [;)]    

Max 4, men helst ikke mer enn 3[:)] sambo vil ha 2[8D]

Grensen er nok på 3, men tviler på at vi vil ha flere enn 2.

Dette blir min nr. 1, så jeg må nesten se hvordan det går... Men har pratet om 2-3 stk... Men det får tiden vise. Jeg tar det litt sånn som det kommer!

3 tror jeg, men man vet aldri. Men da skal jeg ha større hus, bedre betalt jobb og en konebil. Begynner allerede nå å "grue" meg litt hverdagen med 2 stk når denne permisjonen er over.. hihi en stor kabal som skal gå opp helst[;)][8D]

Eg vil og ha mange. Men må jo sjå koss det blir. Venter nr 2 og vil heilt sikkert ha minst 4.. Vi er 6 søsken heime hos meg, og 5 hos mannen min. Det er veldig kjekt både når vi var små og enda kjekkere nå. Det er nok utrulig ke en får tid til om en bare vil.. Og når en starter litt tidlig går det jo fint å ha litt mellomrom sånn en får tid til alle...

Jeg kunne tenkt meg 4, mannen sa 2. Kompromisset ble 3 [:D] Etter at tvillingene melder sin ankomst sier vi oss suuuuuuperfornøyd. Sliter jo med å få barn så siden vi var så heldige og fikk to i samme slengen så slipper jeg å gå på medisiner noe mer ihvertfall [;)]

Her kommer nr 4[:D] Men etter det er det absolutt stopp![;)]

dette her er nr 2 og egentlig skal det ikke blir flere etter den. Men det er ingen krise hvis det kommer en til, men vi har ikke noe planer om det. Men mer en 3 skal vi absolut ikke ha

2

2. Før var den 3 fordi jeg selv er fra en flokk på 3, men ikke søren om jeg skal føde 3 ganger.

ORIGINAL: Marit 83

2. Før var den 3 fordi jeg selv er fra en flokk på 3, men ikke søren om jeg skal føde 3 ganger.

HAHA..her er det ikke fødslene det står på. Her dreier det seg om plass og tid[:D]

Back
Topp