Hvor mange barn er "for mange"?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
For meg er 4 for mange.

Fra fem, tror jeg.

Venter nummer 3, og mer enn det blir for mange for oss iallfall :p Var egentlig ferdig etter andremann ;)

Det vet jeg ikke enda. Venter nummer tre nå, og det blir nok ikke fler enn det. Men hadde økonomien vært så bra at jeg kunne være hjemmeværende og fortsatt hatt god råd så tror jeg nok at jeg hadde ønsket fler. Men man må ha tid til deg og, fler enn tre barn er ganske heftig om begge jobber fullt.

4 er for mange for oss. Har nr 3 på veg, og det var en evig diskusjon om vi skulle ha mer arbeid.

Vi har fire tilsammen nå, men aldri fire samtidig. Vi vurderer å evt få en til, da har vi to som er vår, en som er hans og to som er mine. Mer enn det er uaktuelt! Ville aldri i verden hatt fem dersom alle bodde hos oss fulltid ;)

for meg hadde mer enn 4 vært for mange, for sambo hadde mer enn 2 vært for mange hehe dermed er vi ferdige :-)

Fra fem og opp. Spørs litt hvor tette de er da. Tre under tre år hadde jeg ikke klart f. eks.

For oss så er det nok med 3, men hadde klart 4 ja :) mer enn det hadde vel vært for mange, men det hadde nok gått fint det også..

Jeg tenker at når folk har flere enn 6-7 barn, da er det litt for mye :P

Back
Topp