Hvor mange barn er ønskedrømmen?

2, nå har vi en jente og en gutt så sier oss veldig fornøyde :)
 
2-3
 
3
 
Har 2 jenter som er herxannen hver uke og ei som er her annen hver helg. Vi harcen gutt sammen. Ønsker meg en til ♡

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg har alltid ønsket meg tre, mannen vil ha to. Vi har blitt enige om å ta opp igjen diskusjonen når nestemann blir noen år gammel :p
 
3, har 2. Men vi får se....
 
Jeg har alltid ønsket meg tre, mannen vil ha to. Vi har blitt enige om å ta opp igjen diskusjonen når nestemann blir noen år gammel :p
Samme som oss det der hehe
 
Samme som oss det der hehe
Vanskelig diskusjon, men man må nesten bli enige til slutt. Vi har våre argumenter begge to :p Men det er noen år til det blir snakk om en eventuell tredjemann, da regner jeg med én av oss har endret mening. Jeg mistenker at det blir meg.. :p
 
Vanskelig diskusjon, men man må nesten bli enige til slutt. Vi har våre argumenter begge to :p Men det er noen år til det blir snakk om en eventuell tredjemann, da regner jeg med én av oss har endret mening. Jeg mistenker at det blir meg.. :p
Akkurat nå holder det for min del hehe men tar det litt som det kommer
 
Har 1, ønsker 3:)
 
3-4. Mn mannen vil bare ha 2 :/
 
Jeg ønsker meg 3 barn, men man vet jo aldri hvordan det blir! Jeg nyter denne tiden fullt ut for jeg tar det ikke som en selvfølge at vi kan få fler barn:)
 
Back
Topp