Hvor mange barn er ønskedrømmen?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
3! Men tror neppe det blir flere enn 2..
 
Egentlig hadde jeg ikke spesielt lyst på barn, men hvis jeg skulle ha, så skulle det være 2 stk med ca 3-4 års mellomrom.
Vel, du kan trygt si det endret seg!
Mødte mannen, og tok ikke lang tid før jeg faktisk hadde lyst på barn med ham. Men det skulle fremdeles bare være 2.
Helt til den dagen jenta vår ble født!
Drømmen er 5-6 barn, og tar gjerne imot flere om vi faktisk skulle rekke det (han er allerede 35år, så vi syntes det holder å holde på til han er i starten av 40-åra).
"Minstekravet" er 3 barn, hovedønsket og målet er vel 4 :)
Av aldersforskjeld så tenker vi nå at vi vil ha dem så tette som vi orker mellom hvert barn. Så andremann er på vei og kommer under 2 år etter førstemann <3
Heldigvis deler jeg og mannen tanker om dette nå, før jenta ble født var det kun han som ville ha mange barn.
 
Jeg kunne tenkt meg tre, mannen vil ha to. Foreløpig har vi nok med denne ene, så får vi se etter hvert :) Jeg vil ha tre-fire år imellom, så vi har en 7-8 år på å vurdere en eventuell tredjemann ;-)
 
Venter mitt første nå, og vi har blitt enige om at hun må få søsken så blir ihvertfall en til, kanskje to til....:rolleyes:
 
Har en stedatter idag, så drømmen er to egne, slik at det blir 3 totalt :)
 
3 har alltid vært drømmen, nummer 2 på vei nå og mannen vil ikke ha flere. Men kan jo hende han snur en dag... :rolleyes:
 
Jeg kunne gjerne hatt 10. Men det vil ikke min kjære. Har 4 tilsammen og går for 1 graviditet til :)
 
Jeg ønsket meg i utgangspunkt ikke barn og var fornøyd hu jeg har hatt helt til jeg plutselig ble gravid igjen. Så nå må jeg nesten si 2 siden lillebror er å vente når som helst nå ;)
 
Har alltid sagt 5 barn!! samboer er mer på at han vil ha 2... Men jeg drømmer fortsatt om 3-4:) foreløpig har vi en sønn og kose oss med:D
 
Ønskedrømmen er 5. Men dette tredje svangerskapet bør være det siste. Sliter så med bekkenet og tør ikke ta sjansen på flere :-(
 
3-4 barn :) Samboer vil ha 2, så vi får se hva vi ender opo med :) Har foreløpig ett, og koser oss med det ;-)
 
Back
Topp