Hvor mange barn er ønskedrømmen?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
2! Hvis jeg påstår at jeg vil ha fler må jeg be de nærmeste sjekke om jeg har slått hode :p jeg går ikke gravid en gang til... :p
 
Selv om jeg aldri kan gå gravid igjen så føler jeg at jeg mangler ett barn.
Den følelsen hadde jeg når nummer en kom, nummer to og nummer tre.
Tror den følelsen ville ha kommet om jeg fikk nummer fire også, så jeg sier meg fornøyd med tre :)
 
3:)
 
Ser for meg at 2 er mest praktisk. Ett barn hver, eller ett i hver hånd, det er håndterbart. Men for barnas del ser jeg for meg at det er flott med 3-4, hvis det ikke er for mange år mellom dem.
 
Vil helst ha 3 :)
 
Har ingen ønsker om hvor mange barn jeg vil ha, det eneste jeg sa til samboer var at jeg nøyer meg ikke med å være stemamma for resten av livet. Så vi ble enige om et barn til å begynne med, men vi venter tvillinger nå så det blir visst to :p
 
Det holder med de 3 jeg har
 
Skulle gjerne hatt en til. Da hadde vi endt med fire.
 
Først tenkte jeg at to var greit, siden jeg hadde to og samboeren hadde to (fra tidligere forhold). Men vi ble enige om at vi ville ha barn sammen, så da kom det to små med ett års mellomrom. Nå er jeg firebarnsmamma, og tenker egentlig at en til ikke hadde hatt noe å si.. Så 5 er ønskedrømmen, men tror nok alikevel det greier seg med de fire jeg har <3
 
3 eller 4 :)
 
Back
Topp