Hvor mange barn & "aldersgrense"?

FiskeN :)

Forelsket i forumet
Hvor mange barn tenker du å få? Og har du en "aldersgrense" for når du skal være ferdig med produksjonen?

Helt fra jeg var liten ville jeg ha 2-3 barn og være ferdig før jeg var 25(!)
Det gikk ikke etter planen, jeg er nå 27, men venter mitt andre.

"Målet/ønsket" nå er 3 barn før fylte 30, og det er nok. Samboeren min er 9år eldre enn meg, så tenker litt på det også.

Men det går jo ikke an å planlegge slikt, men litt artig å høre hva dere tenker likevel. Er vel svært få som klarer å planlegge dette med barn akkurat slik de har sett for seg.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

2-3 barn, og gjerne ferdig innen fem år. Drøyer litt med nr to pga studier, men satser nok kanskje på to tette på slutten. Jeg er 34 nå, så bør være ferdig før 40:p Har ikke tenkt å få barn etter fylte 40, så om det drøyer med nr to, tror jeg det blir med det.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har nå en liten en, har lyst på et barn til. Er 30 nå og vil gjerne være ferdig innen et par-tre år. Vi får se om det lar seg gjøre

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ett, men vil ha minst ett til. Gjerne innen fire år, da er jeg tredve :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Er 19 nå, samboeren er 8 år eldre enn meg. Vi venter vårt første barn. Etter det blir det studie, for min del, så trur jeg at jeg blir ferdig innen jeg er 30. Det er noen år frem i tid for min del, så gjenstår å se :p regner med 1-2 barn til, etter dette :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

9år er da ingenting, haha...Her er det 14år;):D
Jeg blir 27år om 1 uke:)

Er bonusmamma til en gutt på 11år, og så har vi verdens beste Oliver James sammen<3
Vi skal ha minst 1 til,og skal begynne prøve når veslegutt er 1år;):D
Jeg vil være ferdig til fylte 30år:P

Jeg ville ha 4-5 unger før jeg fikk barn.. haha.. etter første kom, så tenkte jeg heller at vi tar ett barn av gangen :) og jeg ville ha mitt første barn eller være gravid før jeg var 25 :) og det fikk jeg til! Bare at jeg gikk gravid med nr 3 når jeg var 25:P (nr 2 og 3 var ikke planlagt).. så jeg er helt ferdig, og produksjonen er stengt for godt;)

Har også lyst på tre innen jeg er 30 år. Er 26 år og har ett barn :) ønsker å prøve på nr to til høsten :)

Skulle så inderlig ønske jeg kunne få et barn til, men vi lager de jo ikke selv, så her må jeg vel begynne å overbevise meg selv om at det ikke blir flere. Dette med tungt hjerte:crybaby2

Er 23 år nå, har en liten jente:-) Ønsker minst 1 barn til før fylte 30, men må først finne meg en mann!:) Om jeg ikke får barn før 30 så kan det være det bare blir med 1 barn, men det får tiden vise:)

Skulle så inderlig ønske jeg kunne få et barn til, men vi lager de jo ikke selv, så her må jeg vel begynne å overbevise meg selv om at det ikke blir flere. Dette med tungt hjerte:crybaby2
Ikke mulighet for at dere kan klare det på egenhånd? Selv om det er.minimal sjanse, er det noen? Så ja man jo kanskje ta imot en uplanlagt med åpent hjerte om det skulle skje? :)

Ikke mulighet for at dere kan klare det på egenhånd? Selv om det er.minimal sjanse, er det noen? Så ja man jo kanskje ta imot en uplanlagt med åpent hjerte om det skulle skje? :)
Nei er nok ikke noen sjanse for at det skjer. Rasmus er et prøverørsbarn med lykketreff. Var dårlige odds for at ville klare det selv med prøverør. Agnes er eggdonorbarn med lykketreff da nesten alle de 22 eggene vi fikk falt ifra etter de ble befruktet.

Nei er nok ikke noen sjanse for at det skjer. Rasmus er et prøverørsbarn med lykketreff. Var dårlige odds for at ville klare det selv med prøverør. Agnes er eggdonorbarn med lykketreff da nesten alle de 22 eggene vi fikk falt ifra etter de ble befruktet.
Ah ok, jeg forstår. Men da er det jo herlig at dere har fått to stykker da, blir jo to mirakler :)

Har 3 tette barn her, 5 , 3 og 1 år så her blir det ikke flere :)

Jeg er 25 år og har 3 barn i alderen 6, 4 og 9 mnd, så her er butikken stengt ;) har alltid hatt lyst å bli ung mor så det har jeg jo fått oppfylt ;)

Jeg er 26 år og vi har en datter. Kunne tenke meg to til :) Nestemann før jeg er 30 år, helst i slutten av 2015 eller begynnelsen av 2016.

Jeg er 30, og har en på 3,5 år og en på 9 mnd. Her har gubben sagt at nok er nok :P Jeg kunne gjerne tenkt meg en til (og gjerne en gutt!), men men..... OM det skulle bli en til, vil jeg ikke at det skal være lengre mellom 2 og 3 enn det var mellom 1 og 2 (2år og 10 mnd), så da hadde det blitt innen jeg var 32 :) Men hvem vet?

Håpa jeg skulle være gravid innen snuppa(vår nr 2) fylte 4... men tror jeg kan se langt etter den, ikke lenge igjen til 11. august 2014. Håpet var fortsatt sterkt om at vi skulle lykkes etter vi mista vår ørlille 3. skatt i april 14. Men føler ikke akkurat at vi er særlig nærmere målet nå som vi er i den 15. pp'n etter den seine MAn.

Jeg er 32 år, har brukt lang tid på 2 av 3 spirer. Vi håper på hvertfall en eller to små til med tida, gjerne for flere måneder siden :P Har ikke satt no grense på alder eller barn... planen har hele tida vært å ta et svangerskap og følgene av det omgangen. Men kjenner klokka tikker... litt vell høyt... skal bare være lykkelig om vi klarer å lage hvertfall en levende skatt til jeg!!!

Back
Topp