Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mannen vil gjerne ha tre, men jeg tenker at med denne formen er så tror jeg neppe jeg orker å gå gjennom et svangerskap til..
Har ei venninne som sa at da blir det garantert tvillinger denne gangen....
Venter på nr 2 nå så får vi se etter det. Har egentlig kun tenkt meg 2 men vi får se etter et par år etter spira nå kanskje jeg blir så babysyk at jeg må ha et barn til I 2018!
Ønsker oss egentlig 3 ( dette blir nummer 2 ) men får ikke dekket forsøk offentlig til flere barn ( Max 2 ) så vi er enige om at vi starter ikke på prevensjon igjen etter fødsel nå så får vi se hva som skjer om en tredje baby kommer av seg selv eller om det blir bare to på oss
Jeg har lyst på 3, men det er hemmelig. Mannen har ei fra før og vil max ha to til (altså en til i tillegg til den vi venter nå). Håper på tvillinger neste gang!
Har hele tiden sagt at 2-3 er passe Kunne sikkert ha stoppet på 2, men siden de kom i samme smell, så føler jeg meg litt snytt for en graviditet og barseltid, så nr 3 er hjertelig velkommen Men SÅ er det nok!
Vi har tenkt 2 hele tiden, men trodde ikke at jeg kunne bli gravid på egenhånd, så nå som jeg har blitt det så vet jeg ikke
Men vi har lyst til å ha minst 2 år imellom, så når vi har fått 2 så må vi jo bare se hva som skjer
Ønsket er tre barn og har fått æren å bære fram nr 3 denne gangen
Syns det er vemodig å tenke på st dette blir min siste gang som gravid syns det er virkelig er fantastisk å gå gravid! Bortsett fra kvalmen
Ønsker meg 3, men alt komme jo an på koss svangerskap og barseltid blir og kor lang tid eg bruke på å bli gravid kvar gong ;-) har blitt enige om at eg bestemme antallet og at me ikkje komme te å bruke prevensjon etter fødsel så får me sjå ei stund om me klare det sjøl eller trenge Pergo igjen, då rekne eg med at eg prøve igjen etter ett år
To! Dette blir min andre og hans første. Orker ikke bli tre-barnsmor (kommer i undertall) pluss jeg tenker min datter vil føle seg litt utenfor om d er to barn som gjør ting hun går glipp av versus en, slipper at ho føler de er mer søsken m hverandre enn m ho etc... pluss at jeg ikke føler for å få et barn til etter fylte førti og kjæreste vil da nærme seg femti...